کد خبر : 1746011 | 09 فروردين 1400 ساعت 17:44 | 70.2K بازدید | 2 دیدگاه

اریک گارسیا:

انتقال به بارسا؟ نمی دانم؛ شاید به تیمی دیگر بروم

مدافع سیتی حاضر نشد در مورد انتقالش به بارسلونا در پایان فصل شفاف سازی کند.

انتقال به بارسا؟ نمی دانم؛ شاید به تیمی دیگر بروم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با کادر مدیریتی جدید خود از همین حالا به دنبال مهیا کردن تیمی قدرتمند و پرستاره برای فصل بعد بوده و قصد دارد ناکامی سال های اخیر خود در لیگ قهرمانان را جبران کند. نشریه اسپورت چندی پیش در گزارشی مدعی شد این تیم برای انتقال اریک گارسیا به توافق رسیده و مدافع اسپانیایی منچسترسیتی قطعا از ابتدای فصل بعد لباس بارسلونا را بر تن خواهد کرد اما او روز گذشته و پس از پایان دیدار اسپانیا و گرجستان از مقدماتی جام جهانی 2022 همه چیز را به بعد موکول کرد و حاضر نشد در مورد این انتقال صحبت کند.

 

 

1585791

 

 

قرارداد گارسیا با سیتی در پایان فصل تمام می شود و او بازیکن آزاد خواهد بود. بارسا قصد داشت زمستان او را با 4 میلیون یورو جذب کند ولی خوان لاپورتا که در آن مقطع هنوز رئیس بارسا نشده بود، همراه با تونی فریکسا دیگر نامزد ریاست بارسا با این قضیه مخالفت کردند و تیم مدیریتی موقت بارسا مذاکرات با سیتی را نیمه تمام گذاشت.

 

 

1585789

 

 

گارسیا که روز گذشته برابر گرجستان 90 دقیقه بازی کرد، در مورد شایعات قطعی بودن پیوستنش به بارسا به خبرنگاران گفت:« انتقال به بارسا؟ در حال حاضر به بازی بعدی برابر کوزوو فکر می کنم و سپس باید به سیتی برگردم. چیزی قطعی نیست و مشخص نیست در آینده چه رخ خواهد داد. پیشنهاداتی دارم و هنوز نمی دانم مقصد بعدی ام بارسا خواهد بود یا تیمی دیگر.»

دیدگاه‌ها