کد خبر : 1746361 | 12 فروردين 1400 ساعت 10:03 | 18.9K بازدید | 3 دیدگاه

پس از شکست غیرمنتظره برابر مقدونیه شمالی؛

لوو: تیمو ورنر باید آن توپ را گل می‌کرد

یوآخیم لوو، سرمربی آلمان، پس از شکست این تیم برابر مقدونیه شمالی بسیار از کسب این نتیجه که به زعم او قابل پیشگیری بود، مایوس و ناراحت است.

لوو: تیمو ورنر باید آن توپ را گل می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در سومین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، آلمان با تمام ستاره هایش برابر مقدونیه شمالی 2-1 شکست خورد. یوآخیم لوو که شاگردانش در تیم های باشگاهی خود برنامه فشردهای را پشت سر گذاشته بودند و مجبور به برگزاری سه بازی ملی در یک هفته نیز شدند، همواره در مدیریت کردن چنین موقعیت هایی موثر ظاهر شده بود.

 

1586407

 

اینکه تیم ها در این دور از مسابقات باید بیش از آنکه روی از پیش رو برداشتن رقبا فکر می کردند به دنبال نجات و بقا می بودند بر هیچکس پوشیده نبود اما به نظر می رسید این نکته از چشم سرمربی آلمان دور مانده بود.

لوو در سه مسابقه آلمان در این مرحله، با وجودی که  بسیاری از بازیکنانش تازه از مصدومیت رها شده بودند و یا دچار مصدومیت های کوچکی بودند، تنها دو تغییر در ترکیبی که از ابتدا به زمین می فرستاد و نفرات ثابت آلمان ایجاد کرد.

به جای تغییرات زیاد در ترکیب و استفاده گردشی از نفرات روی نیمکت و تعویض ها زودهنگام، لو ترکیب اصلی خود را تا جایی که ممکن بود در زمین نگاه داشت، آن هم در فصلی که به خودی خود سخت و فشرده بوده است. شکست 2-1 برابر مقدونیه بهایی بود که سرمربی آلمان برای بی توجهی خود به خستگی بازیکنانش پرداخت.

 

1586405

 

او گفت: "یاس و ناامیدی پس از این بازی بسیار زیاد است. ما امروز خسته هم بودیم. در حرکات‌مان طراوت و تازگی نداشتیم و در خط حمله مرتکب اشتباهات زیادی شدیم. هر وقت که به بازی سرعت می دادیم می توانستیم خطرناک ظاهر شویم. حریف ما بسیار فشرده و در عمق دفاع می کرد اما نتوانستیم راه حلی برای این مسئله بیابیم. در کل بسیار نامیدکننده بود."

یوآخیم لوو همچنین نتوانست ناراحتی خود از اشتباه تیمو ورنر و از دست دادن موقعیت رسیدن به گل دوم آلمان را پیدا کند. ورنر در دقیقه 80 بازی و زمانی که هنوز بازی با تساوی 1-1 دنبال می شد این فرصت را داشت دروازه خالی مقدونیه را از فاصله ای بسیار نزدیک باز کند اما با اشتباهی عجیب و باورنکردنی توپ را به بیرون زد.

 

1586406

 

مقدونیه شمالی تنها پنج دقیقه بعد به گل دوم خود رسید و آلمان با شکست 2-1 برابر این تیم به رکورد 35 بازی بدون باخت در مرحله مقدماتی جام جهانی پایان داد. آلمان آخرین بار در این مرحله از بازی های جام جهانی در سال 2001 و برابر انگلیس 5-1 شکست خورده بود.

لوو در پاسخ به سوالی درباره فرصتی که ورنر از دست داد گفت: "او باید توپ را بدون هیچ پرسش و تردیدی گل می کرد. او قبلا نشان داده که می تواند در این رقابت ها گل بزند. اما ضربه درستی با پای چپش به توپ نزد و اگر توپ روی پایش جفت و جور می شد حتما گل می شد."

دیدگاه‌ها