کد خبر : 1746816 | 14 فروردين 1400 ساعت 21:10 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

آسنسیو: هفته بسیار مهمی پیش روی ماست

مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، از گلزنی برای این تیم ابراز خوشحالی کرد.

آسنسیو: هفته بسیار مهمی پیش روی ماست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از وقفه به وجود آمده به خاطر بازی های ملی امروز کار خود را در رقابت های لالیگا از سر گرفت و موفق شد با دو گل ایبار را شکست دهد تا موقتاً به رتبه دوم جدول صعود کند. از طرف دیگر این پیروزی باعث شد که شاگردان زین الدین زیدان با روحیه ای مناسب به استقبال دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول و پس از آن تقابل با بارسلونا بروند.

 

 

1587014

 

 

یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در مسابقه امروز ستاره اسپانیایی این تیم یعنی مارکو آسنسیو بود که یکی از گل های کهکشانی ها را هم به ثمر رساند. آسنسیو در پایان بازی گفت: " می‌دانستیم این یک بازی مهم برای افزایش روحیه مان خواهد بود. بازی خوبی انجام دادیم و البته موقعیت هایی داشتیم تا با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم. با این حال نمایش خوبی ارائه دادیم و در آرامش به پیروزی رسیدیم."

 

آسنسیو درباره گلزنی اش مقابل ایبار گفت: " برای گلزنی تلاش زیادی انجام می‌دهم. از اینکه توانستم با گلی که به ثمر رساندم به تیم کمک کنم خیلی خوشحالم. اکنون حالم خوب است. هفته بسیار مهمی پیش رو داریم. ابتدا با لیورپول و سپس با بارسلونا بازی داریم. متاسفانه در این فصل مصدومیت های زیادی وجود داشته اما همه ما به دنبال این هستیم که به تیم کمک کنیم."

 

 

1587013

دیدگاه‌ها