کد خبر : 1746876 | 15 فروردين 1400 ساعت 02:30 | 53.5K بازدید | 4 دیدگاه

پیروزی پورتو با درخشش طارمی و جانشینش

تیم پورتو با گل دقیقه 5+90 مارتینز موفق شد حریف خود را در هفته بیست و پنجم سوپر لیگ پرتغال شکست دهد.

پیروزی پورتو با درخشش طارمی و جانشینش

به گزارش "ورزش سه"، تیم پورتو در چارچوب هفته بیست و پنجم سوپر لیگ پرتغال امشب میزبان تیم سانتاکلارا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

 

پورتو در شبی که مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود داشت در حالی از سد حریف خود گذشت که بازی می رفت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد. یاران طارمی نیمه اول این دیدار را با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رساندند.

 

در نیمه دوم بازی این تیم پورتو بود که در دقیقه 49 به گل رسید. این گل را سرجیو الیویرا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ پنالتی که آن را بازهم مهدی طارمی برای تیمش به ارمغان آورد. مهاجم ایرانی تیم پورتو در دقیقه 48 با یک فرار دیدنی از تله آفساید در موقعیت تک به تک با مارکو قرار گرفت و در حالی که با یک دریبل زیبا او را از میان برداشته بود در آخرین لحظه با خطای دروازه بان سانتاکلارا سرنگون شد تا داور بازی با دمیدن در سوت خود اعلام پنالتی کند.

 

1587136

 

در ادامه بازی تیم سانتاکلارا موفق شد در دقیقه 56 توسط کارلوس جونیور از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند. در حالی که بازی دو تیم می رفت با نتیجه مساوی به پایان برسد، تونی مارتینز در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه روی ارسال تکاتیتو و با ضربه سری غیرقابل مهار گل دوم را برای پورتو به ثمر رساند تا یک پیروزی دلچسب در واپسین ثانیه ها برای یاران طارمی به دست بیاید.

 

پورتو که سه روز دیگر باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود، با کسب چهارمین برد متوالی خود در سوپر لیگ پرتغال، شمار امتیازات خود را به عدد 57 رساند تا پایین تر از اسپورتینگ لیسبون 64 امتیازی و بالاتر از بنفیکای 51 امتیازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

گفتنی است که مهدی طارمی علاوه بر پنالتی که در این دیدار برای تیمش گرفته و زمینه ساز گل اول پورتو بود، این شانس را داشت که در نیمه دوم برای تیمش گلزنی کند اما در دهانه دروازه در حالی که فقط دروازه بان حریف را پیش رو داشت، نتوانست توپ را به خوبی روی پای خود جفت و جور کند و ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دیدگاه‌ها