کد خبر : 1746921 | 15 فروردين 1400 ساعت 11:16 | 25.4K بازدید | 19 دیدگاه

وکیا: فقط پرسپولیس روی زمین بازی می‌کند؟

به عقیده مدافع خوزستانی پدیده داوری در دیدار با پرسپولیس به ضرر آن ها بوده .او همچنین اعتراض سرخ پوشان به چمن ورزشگاه را بی مورد می داند.

وکیا: فقط پرسپولیس روی زمین بازی می‌کند؟

به گزارش ورزش سه، پدیده به نتیجه تساوی در خانه مقابل پرسپولیس رسید درحالیکه به نظر با خوش‌شانسی از چنگ حریف خود گریخت.  یوسف وکیا در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در ابتدا جا دارد به بچه های تیم خسته نباشید بگویم. بازی در کل خوب بود و در نیمه اول می توانستیم گل  بیشتری بزنیم و چیزی که کادرفنی و مربیان از بچه ها خواسته بودند را انجام دادیم و توانستیم به گل برسیم و نیمه دوم ما کمی عقب نشینی کردیم و پرسپولیس به گل رسید.


او در مورد قضاوت داور ادامه داد: ناگفته نماند که داور بازی تحت تاثیر اسم پرسپولیس قرار گرفته بود و هر خطایی که صورت می‌گرفت ۸۰% به نفع پرسپولیس سوت میزد. گلی که خوردیم دقیقاً قبلش هند انجام شده بود و همان  توپ آمد و درون دروازه ما جای گرفت، اگر پرسپولیس بود آن توپ را برایشان هند اعلام  نمی کرد؟  صددرصد این کار را انجام می دادند. 


مدافع پدیده در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:  در نهایت بازی با نتیجه تساوی تمام شد و اگر  توپ دیگر  امین قاسمی نژاد و مهرداد بایرامی تبدیل به گل می‌شد فکر نمی کنم کسی می توانست نتیجه بازی را برگرداند. در هر حال ما هم تیم دست و پا بسته مقابل پرسپولیس نبودیم ولی حالا یک امتیاز هم بد نیست. انشالله بتوانیم در بازی بعدی سه امتیاز را بگیریم.


وکیا در مورد صحبت های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چمن ورزشگاه امام رضا بلند بود خاطرنشان کرد: نمی گویم چمن بلند نبود ولی اگر بلند بود برای ما هم  بود.  پرسپولیس هم از قاره دیگری نیامده است که به خاطر این موضوع اعتراض کند زیرا همان شرایط را ما نیز داشتیم. ما هم تیمی هستیم که روی زمین بازی می‌کنیم و فقط پرسپولیس نیست که روی زمین بازی می کند.

دیدگاه‌ها