کد خبر : 1746978 | 15 فروردين 1400 ساعت 14:48 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

سویا-اتلتیکو مادرید؛

ژائو فلیکس بیرون از لیست اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید لیست بازیکنان خود برای دیدار با سویا را اعلام کرده است و نکته قابل توجه غیبت ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی این تیم، در بازی برابر سویا است.

ژائو فلیکس بیرون از لیست اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، سویا و اتلتیکو مادرید امشب در لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. با برگزاری این دیدار تنها 10 مسابقه دیگر از لیگ اسپانیا باقی خواهد ماند.  شاگردان دیگو سیمئونه در صورت پیروزی می توانند اختلاف امتیاز خود در صدر جدول را با رئال مادرید به شش امتیاز برسانند اما در صورت شکست برابر سویا و در صورتی که شاگردان رونالد کومان کار خود را به درستی برابر رئال وایادولید انجام دهند، بارسا به رده دوم جدول و فاصله یک امتیازی با اتلتیکو مادرید خواهد رسید.

 

1587351

 

خبر بد برای اتلتیکو مادرید غیبت ژائو فلیکس در این بازی است. ستاره پرتغالی به دلیل مصدومیتی در مچ پا از لیست اتلتیکو برای این بازی بیرون ماند. فلیکس هنگامی که در اختیار تیم ملی اسپانیا بود دچار مصدومیت شد و زنگ های خطر را برای روخی بلانکو به صدا درآورد.

در روزهای پیش به نظر می رسید که او شانس هایی برای بازی کردن داشته باشد اما به مرور این احتمال از بین رفت. علاوه بر این سیمئونه بارها تاکید کرده است  که هیچ بازیکنی جایگاهی ثابت در تیم او ندارد.

 

اسامی بازیکنان اتلتیکو مادرید برابر سویا:

اوبلاک، گربیک، خیمنز، لودی، ساویچ، فلیپه، هرموسو، تریپیر، ورسالیخو، کوندوگبیا، کوکه، سائول، لمار، یورنته، هررا، ویتولو، سوارز و کوره‌آ.

دیدگاه‌ها