کد خبر : 1746985 | 15 فروردين 1400 ساعت 14:58 | 41K بازدید | 2 دیدگاه

زیدان بالاخره پست مورد علاقه مارسلو را پیدا کرد

مارسلو روز گذشته پس از تقریبا دو ماه به ترکیب اصلی رئال برگشت.

زیدان بالاخره پست مورد علاقه مارسلو را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید وارد یکی از هفته های سخت و دشوار چند سال اخیر خود شده است. کهکشانی ها دیروز به مصاف ایبار رفتند و با دو گل برنده زمین را ترک کردند. رئال سه شنبه باید برابر لیورپول و سپس شنبه هفته بعد برابر بارسلونا قرار بگیرد. دو بازی حیاتی و دشواری که می توانند در سرنوشت فصل رئال تعیین کننده باشند.

به همین منظور زین الدین زیدان سرمربی رئال تیمش را با ترکیبی متفاوت و ریسکی به مصاف ایبار فرستاد ولی در نهایت نتیجه گرفت.

 

 

1587360

 

 

در روز نیمکت نشینی رافا واران و مصدومیت سرخیو راموس، این ادر میلیتائو، ناچو و فرلاند مندی بودند که در خط دفاع قرار گرفتند. مارسلو هافبک مدافع چپ بود و لوکاس واسکز نیز در سمت راست بازی می کرد.

مارسلو که تقریبا دو ماه پیش برابر ختافه به صورت فیکس بازی کرد و در آن دیدار هم رئال با دفاع سه نفره بازی می کرد، نمایش مطلوبی داشت. او آزادانه به خط حمله می رفت و دیگر دغدغه چندانی برای کارهای دفاعی که نقطه ضعفش محسوب می شود نداشت.

مارسلو 38 پاس درست داد، 7 بار اشتباه کرد و سه پاس عمقی خطرناک نیز برای مهاجمان رئال فرستاد. مارسلو در طول بازی بارها به لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو، ایسکو و بنزما پاس داد و برای شان موقعیت ایجاد کرد. او به بنزما هم یک پاس گل داد ولی وی ای آر گل را مردود اعلام کرد.

ستاره برزیلی در نهایت دقیقه 68 جای خود را به سانتی آریباس داد. زیدان روی مارسلو برای بازی برابر لیورپول حساب باز کرده است؟

 

دیدگاه‌ها