کد خبر : 1747210 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:52 | 25.3K بازدید | 55 دیدگاه

سرپرست تیم ملی معرفی شد: مجتبی خورشیدی

نظر سنجی از کاربران: با این انتخاب موافقید؟

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد.

نظر سنجی از کاربران: با این انتخاب موافقید؟ 

به گزارش"ورزش سه"، و به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طی حکمی از سوی شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون ، مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب شد. در قسمتی از حکم عزیزی خادم به خورشیدی آمده است: نظر به تعهد وتجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان منصوب می شوید. موفقیت وبهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.

 

مجتبی خورشیدی چندی پیش به همراه مهدی پاشازاده به عنوان مربی به تیم ماشین سازی رفت و در برهه ای هم قرار بود سرمربی این تیم شود که در آستانه بازی با گل گهر باشگاه ماشین سازی اعلام کرد این سمت برعهده کاظم محمودی خواهد بود. 

 

دستیاری وینگو بگوویچ در تیم پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان و دستیاری مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی در کارنامه این مربی دیده می شود. او در برهه در تیم راه آهن هم در بخش مدیریتی باشگاه مشغول بکار بود و در تیم پاس همدان و تیم شهرداری بندرعباس هم سابقه مربیگری دارد و مدرک او هم کارشناسی مدیریت ورزشی است. 

 

 انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی چون جز بازیکنان شاخص فوتبال کشور بشمار نمی رفته سوالات زیادی را در پی داشت و خیلی ها بر این عقیده اند این سمت باید در اختیار فرد شاخص و مهم تری قرار می گرفته است. یکی از بازیکنان با سابقه تیم ملی. سمتی که پیش تر در اختیار محمد رضا ساکت بود. 

 

مجتبی خورشیدی که در برهه ای یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال تهران هم بوده به نظر می رسد مورد وثوق عزیزی خادم باشد که به این سمت مهم برگزیده شده است.

شما هم نظر خود را درباره این انتخاب بنویسید.

دیدگاه‌ها