کد خبر : 1747996 | 20 فروردين 1400 ساعت 10:42 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

فروزان و انگیزه کلین‌شیت در آسیا(عکس)

دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان امیدوار است تا بازگشتش به مسابقات آسیایی را با کلین‌شیت همراه کند

فروزان و انگیزه کلین‌شیت در آسیا(عکس)

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان باید روز شنبه هفته آتی در ورزشگاه ملز شهر ریاض به مصاف العین برود و برنده این دیدار به گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد و همگروه السد قطر، الوحدات اردن و النصر عربستان خواهد شد.

 

1588985


محسن فروزان گلر اول فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ، طبق بازی‌های این فصل درون دروازه فولاد در برابر العین خواهد ایستاد. فولادی ها این فصل ده کلین شیت داشته‌اند که نه کلین شیت سهم محسن فروزان بوده است. دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال که به فرم ایده‌آل خود رسیده است حال در یک نبرد بین‌المللی انجام وظیفه خواهد کرد و امیدوار است تا این بازگشت به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با کلین‌شیت جشن بگیرد.

 

1588986

 

گلر شمالی فولاد که در دیدار اخیر تیمش برابر آلومینیوم یک نمایش خیره کننده داشت با روحیه و انرژی بالا به عربستان آمده تا بتواند یک روز تاریخی برای هوادارام فولاد، فوتبال خوزستان و ایران رقم بزند. علاوه بر فروزان، احسان مرادیان و علی غلامزاده دو گلر جوانی هستند که در لیست آسیایی فولاد حضور دارند و زیر نظر نادر غبیشاوی مربی گلرهای تیم تمرینات خود را دنبال می‌کنند و در وضعیت ایده‌آل به سر می‌برند.

 

 

عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها