کد خبر : 1748236 | 21 فروردين 1400 ساعت 14:11 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازیکن فولاد امیدوار به درخشش دوباره مقابل العین

از میان بازیکنانی که امشب در دسترس جواد نکونام قرار دارند، فرشاد احمدزاده و محمدرضا عباسی سابقه گلزنی به العین را دارند.

سه بازیکن فولاد امیدوار به درخشش دوباره مقابل العین

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید از امشب به صورت رسمی برای فوتبال ایران آغاز می شود و در اولین مسابقه ای که نمایندگان ایران برگزار می کنند، فولاد خوزستان در عربستان به مصاف العین امارات می رود و برنده این مسابقه به مرحله گروهی راه پیدا خواهد کرد.


فولادی ها که با امیدواری زیادی به عربستان سفر کرده اند، از انگیزه بالایی برای پیروزی در این مسابقه پلی آف برخوردار هستند و نگاهی به آمار برخی از بازیکنان این تیم مقابل بنفش پوشان العینی، شانس پیروزی در مسابقه را به تیم جواد نکونام می دهد.


از میان بازیکنان فولادخوزستان، فرشاد احمدزاده در دوران حضورش در تراکتور برابر العین موفق به گلزنی شده و محمدرضا عباسی دیگر وینگر قرمزپوشان اهوازی نیز زمانی که در ذوب آهن بازی می کرد با پیراهن این تیم موفق به گلزنی برابر العین شد. علاوه بر این دو بازیکن، آیاندا پاتوسی نیز خاطرات خوشی از دیدار برابر العین دارد و در دو بازی رفت و برگشت موفق به ارسال پاس گل برای هم تیمی هایش در ترکیب آبی پوشان تهرانی شده است.


دیدار دو تیم العین و فولادخوزستان امشب ساعت 20:20 دقیقه در ریاض آغاز می شود و برنده این مسابقه در گروه چهارم این مسابقات و با تیم‌های السد القطر، النصر عربستان، الوحدات اردن هم گروه خواهد شد.

دیدگاه‌ها