کد خبر : 1748336 | 21 فروردين 1400 ساعت 21:50 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه خاطرات خوش در مصاف با العین؛

رقص پاتوسی پس از درخشش در ریاض (عکس)

آیاندا پاتوسی در جریان دیدار تیمش برابر العین که به میزبانی فولادی ها در عربستان و شهر ریاض برگزار می شود، موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شده است.

رقص پاتوسی پس از درخشش در ریاض (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان نتیجه بسیار خوبی مقابل العین کسب کرده و با سه گلی که در دقایق 41، 47 و 55 به ثمر رسانده، تا حد زیادی خیالش را نسبت به حضور در مرحله گروهی راحت کرده است.

 

1589531


پس از اینکه گل اول بازی روی حرکت خوب و تاکتیکی فولادی ها و پاس دقیق احمدزاده برای صالح حردانی به دست آمد، گل های دوم و سوم هم در دقایق ابتدایی نیمه دوم از راه رسیدند؛ دو گلی که آیاندا پاتوسی در هر دوی آنها نقش مستقیم داشت.

 

1589528


گل دوم روی ارسال دقیق کرنری به ثمر رسید که پاتوسی آن را ارسال کرده و شیمبا به زیبایی ان را وارد دروازه کرد و گل سوم هم پس از حرکت خوب انصاری به دست آمد و در ادامه این پاتوسی بود که کار نیمه تمام انصاری را تمام کرد و با یک ضربه پای چپ از نزدیکی های محوطه شش قدم گل سوم را ثبت کرد تا خیال تیمش را بابت صعود به مرحله بعد راحت کرده باشد.


البته پاتوسی خاطرات خوشی از مصاف با العین دارد و در پیراهن استقلال نیز دوبار با این تیم بازی کرده بود که در هر دو بازی موفق به ارسال پاس گل شده بود و حالا تعداد پاس های گل خود را در مقابل پرافتخارترین تیم فوتبال امارات به عدد ۳ رساند.

دیدگاه‌ها