کد خبر : 1748572 | 22 فروردين 1400 ساعت 19:51 | 55K بازدید | 5 دیدگاه

عصبانیت ستاره های بارسلونا به رختکن کشیده شد

برخی بازیکنان بارسلونا در رختکن به شدت از عملکرد داوری انتقاد کرده اند.

عصبانیت ستاره های بارسلونا به رختکن کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکوی دیشب به جنجالی ترین شکل ممکن پیش رفت و بازیکنان و کادر فنی بارسلونا از اتفاقاتی که رخ داد به شدت ناراضی بودند. طبق ادعای نشریه مارکا، سرخیو راموس و هم تیمی های این بازیکن در رئال مادرید از شدت عصبانیت بازیکنان بارسلونا متعجب شدند و این شدت خشم در تونل و اطراف رختکن نیز ادامه یافت. شاهدان عینی خبر از رفتار بد و زشت برخی بازیکنان بارسلونا نسبت به داور داده اند. البته بازیکنان رئال مادرید تصور نمی کنند عملکرد گیل مانزانو تاثیر قابل توجهی در نتیجه داشته است.

 

1589818

 

اما بازیکنان بارسلونا مدعی بودند عملکردی داوری عامل اصلی شکست این تیم برابر رئال مادرید بوده و به همین دلیل خیلی عصبانی بودند. در راس بازیکنان شاکی بارسا جرارد پیکه قرار داشت که از روی سکوها برای اعتراض به داور وارد میدان شد و این اعتراض تا رختکن نیز ادامه یافت. کارلس ناوال، یکی از وکلای باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را کرد تا پیکه را آرام کرده و او را از گیل مانزانو دور کند تا این اعتراضات در آینده برای او دردسر نشود.

 

جرارد پیکه به شدت به صحنه برخورد ادر میلیتائو و مارتین برایثوایت در دقایق پایانی و البته اعلام وقت اضافی کم در پایان 90 دقیقه معترض بود. رونالد کومان، سرمربی بارسلونا نیز در پایان مسابقه به شدت از عملکرد داوری گلایه کرده و حتی مصاحبه خود را نیمه کاره رها کرد.

دیدگاه‌ها