کد خبر : 1748576 | 22 فروردين 1400 ساعت 20:06 | 44.2K بازدید | 8 دیدگاه

یکه‌تازی ستاره ایرانی به سمت آقای گلی؛

آسمان سوچی در قرق سردار آزمون!

زنیت سنت‌پترزبورگ با نمایش عالی ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر سوچی شد.

آسمان سوچی در قرق سردار آزمون!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل همیشه سردار آزمون را در کنار آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۱۸ امروز در استادیوم المپیک فیشت مقابل سوچی رده هفتمی قرار گرفت.

 

سوچی که در ورزشگاه خانگی‌اش نمایش پایاپای برابر تیم قدرتمند زنیت سنت‌پترزبورگ ارائه کرده بود، نیمه اول دیدار مقابل یاران آزمون را با تساوی بدون گل به پایان رساند.

 

دروازه یاران آزمون در دقیقه ۵۸ باز شد تا نتیجه غیر منتظره برای صدرنشین لیگ برتر روسیه در حال شکل گرفتن باشد، اما ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ موفق شد خیلی زود کار را به تساوی بکشد.

 

ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود زنیت سنت‌پترزبورگ و سانتر دقیق یاروسلاو راکیتسکی از جناح راست زمین را سردار آزمون بالاتر از مدافعان سوچی و با ضربه سر تماشایی وارد دروازه کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

در شرایطی که زنیت سنت‌پترزبورگ برای کسب پیروزی در سوچی تلاش می‌کرد و حملات زیادی روی دروازه این تیم به وجود آورده بود، باز هم با یک ضربه سر توسط ملی‌پوش ایرانی‌اش موفق به گلزنی شد تا در این بازی نزدیک و پر برخورد از حریفش پیش بیفتد.

 

 

1590031

 

 

 زنیت پس از موقعیت‌های متوالی و در حالی که روی به بازی مستقیم آورده بود، در دقیقه ۸۰ روی سانتر داگلاس سانتوس از سمت چپ زمین و ضربه سر سردار آزمون به دومین گل مقابل سوچی دست یافت و در آستانه برتری قرار گرفت.

 

سردار آزمون که جلوتر از آرتم زیوبا بلند قامت و بالاتر از تمام مدافعان سوچی دو گل به ثمر رسانده بود، منجر به کسب پیروزی ارزشمند ۲ بر یک تیمش در این مسابقه شد تا در فاصله پنج هفته به پایان فصل نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی در لیگ برتر روسیه شوند.

 

 

1590040

 

 

زنیت سنت‌پترزبورگ با این برد ۵۴ امتیازی شد و با یک بازی و ۷ امتیاز بیشتر نسبت به اسپارتاک مسکو صدرنشین لیگ برتر روسیه ماند و راه خود برای کسب دومین قهرمانی پیاپی را هموارتر کرد.

 

ستاره ایرانی زنیت با دو گلی که در دیدار امروز مقابل سوچی به ثمر رساند ۱۵ گله شد و با دو گل بیشتر نسبت به آرتم زیوبا هم‌تیمی خود، به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه قرار گرفت.

دیدگاه‌ها