کد خبر : 1749277 | 25 فروردين 1400 ساعت 23:09 | 46.8K بازدید | 3 دیدگاه

عباس زاده در تراکتور رونالدوست 

چپ پای سرخپوش طراح عملیات نجات (عکس)

مهاجم گلزن تیم تراکتور عملکرد خوب خود در لیگ برتر را در اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کرد.

چپ پای سرخپوش طراح عملیات نجات (عکس)

به گزارش ورزش سه، تراکتور در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه شارجه به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت؛ تیمی که با 5 برد از 5 بازی در صدر جدول لیگ ازبکستان قرار داشت و در 12 بازی اخیر خود نتیجه ای جز برد را کسب نکرده بود.

 

رسول خطیبی ترکیب تیمش را در این دیدار کاملا تهاجمی چیده بود؛ حضور همزمان پیمان بابایی، محمد عباس زاده و سامان نریمان نشان از تفکرات ویژه تراکتوری ها برای باز کردن دروازه پاختاکور داشت؛ تفکری که در نیمه اول جواب نداد و بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم بازی دو تیم چهره متفاوت و جذاب تری داشت و زمانی که داور سوپ پایان را به صدا در آورد، شش توپ از خط دروازه ها عبور کرده بود. مرد اول حملات تراکتور در این دیدار کسی نبود جز محمد عباس زاده که با درخشش در لیگ برتر، تی تی ها امید زیادی به گلزنی هایش در آسیا داشتند. او به خوبی جواب انتظارات را داد و دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

1591141

 

عباس زاده تا این جای کار در لیگ برتر 18 بازی برای تراکتور در لیگ بیستم انجام داده و حاصل آن 9 گل بوده است. او این تعداد گل را از 33 شوت به سمت دروازه حریفان به ثمر رسانده است؛ این یعنی، 27 درصد شوت های عباس زاده در لیگ برتر به گل تبدیل شده که آمار خوبی برای یک مهاجم است. بخش قابل توجهی از گل های عباس زاده، در شرایط ویژه ای برای تراکتور به ثمر رسیده و این تیم را به برد رسانده یا از شکست نجات داده اند. اولین برد تراکتور در لیگ بیستم روی گل دقیقه 86 عباس زاده به ثمر رسید. سه هفته بعد و در هفته هفتم، عباس زاده با دبل خود یک برد سه امتیازی دیگر را برای تیمش به ارمغان آورد؛ در حالی که بازی تراکتور و ذوب آهن در این هفته می رفت با تساوی به پایان برسد، مهاجم سرخ پوشان در دقیقه 82 گل سه امتیازی خود را به ثمر رساند.

 

در هفته دوازدهم یک بار دیگر، ناجی تهاجمی تراکتوری ها دست به کار شد و با گل دقیقه 77 خود مقابل گل گهر سیرجان در شرایطی که بازی یک بر یک بود، پیروزی دلچسب دیگری را برای تیمش به دست آورد. آخرین گل حیاتی عباس زاده در هفته ابتدایی نیم فصل دوم به ثمر رسید؛ گلی که عباس زاده در سومین دقیقه از وقت های اضافه به ثمر رساند تا مانع از شکست خارج از خانه تیمش در آغاز راه با خطیبی شود.

 

نفر سوم جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران با 9 گل، در نیمه دوم بازی امشب، روی یک حرکت انفرادی زیبا در دقیقه 56 گل دوم تیمش را وارد دروازه پاختاکور کرد. او با پیمودن یک مسیر 30 متری با دروازه بان تک به تک شد؛ شوت روی پای این بازیکن در حالی که دروازه بان کاملا تسلیم شده بود در سه کنج دروازه پاختاکور جای گرفت تا یکی از زیباترین گل های شب اول مرحله گروهی را رقم بزند.

 

در شرایطی که تراکتور با دریافت سه گل از پاختاکور، در آستانه یک شکست شوک برانگیز قرار گرفته بود، محمد عباس زاده روی یک حرکت انفرادی زیبای دیگر از خط آفساید مدافعان پاختاکور گریخته و در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت. روی این موقعیت، مدافع حریف فقط می توانست با خطا عباس زاده را سرنگون کند که این کار را هم کرد تا یک ضربه پنالتی برای تراکتور اعلام شود؛ مهاجم تراکتوری ها پشت پنالتی که گرفته بود ایستاد و با گل کردن آن، ضمن دبل حریف ازبک، بازی را به تساوی کشاند تا تیمش از شکستی ناباورانه فرار کند؛ کاری که در لیگ برتر بارها آن را انجام داده بود...

دیدگاه‌ها