کد خبر : 1749278 | 25 فروردين 1400 ساعت 23:11 | 22.8K بازدید | 14 دیدگاه

رکورد فوق‌العاده ازبک‌ها شکسته شد؛

تراکتور و خطیبی مقابل یکه‌تازی پاختاکور

شاگردان رسول خطیبی موفق شدند پاختاکور را پس از پنج ماه متوقف کنند و اجازه برتری به این تیم ر ا ندهند.

تراکتور و خطیبی مقابل یکه‌تازی پاختاکور

به گزارش "ورزش سه"، پاختاکور ازبکستان سال گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آسیا بود، اما پس از برتری مقابل استقلال و حضور در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان، نتوانست از مرحله یک چهارم نهایی بالا برود و با شکست برابر پرسپولیس از رسیدن به نیمه نهایی بازماند، اما باخت آنها در آن مسابقه در شرایطی رقم خورد که ستاره خود را خیلی زود از دست دادند.

 

پاختاکور در بازی سال گذشته مقابل پرسپولیس شروع خوبی داشت و سه حمله جدی خلق کرد، اما پس از اخراج جلال‌الدین ماشاریپوف در دقیقه ۱۵ ، سرنوشت برای آنها عوض شد و این تیم با یک گل برابر نماینده ایران شکست خورد.

 

1591149

 

پس از آن شکست، پاختاکور ازبکستان تنها در دو مسابقه رسمی باخت را تجربه کرد که دیدار برابر بنیادکار با دو اخراجی و زدن گل به خودی، یکی از آنها بود ولی این تیم قدرتمند ازبکستانی در ۱۸ مسابقه رسمی دیگر برنده از زمین خارج شده بود.

 

پاختاکور ازبکستان امشب در حالی مقابل شاگردان رسول خطیبی قرار گرفت که در چهار ماه گذشته تمام مسابقات رسمی را با برد پشت سر گذاشته و در ۱۲ بازی پیاپی ۱۲ برد در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ ازبکستان به دست آورده بود.

 

1591109

 

قهرمان ازبکستان طی سالیان اخیر امشب با دو گل مقابل تراکتور عقب افتاد ولی پس از آن با سه شوت نتیجه را عوض کرد و در آستانه برتری قرار گرفت، اما شاگردان رسول خطیبی دوباره به بازی برگشتند و توانستند نتیجه بزرگی با تساوی ۳ بر ۳ و گرفتن یک امتیاز از پاختاکور رقم بزنند و به روند ۱۲ برد متوالی این تیم پایان دهند.

 

پیش از دیدار امشب تراکتور کمتر تماشاگر این تیم تصور گرفتن امتیاز از تیم قدرتمند پاختاکور را داشت که شاگردان خطیبی توانستند به این مهم برسند و با امید بیشتر برای موفقیت و برتری در بازی‌های آینده کارشان را ادامه دهند.

دیدگاه‌ها