کد خبر : 1749291 | 26 فروردين 1400 ساعت 00:03 | 51K بازدید | 12 دیدگاه

نیمکت پرسپولیس؛ 90 دقیقه استرس و هیجان (عکس)

یحیی گل محمدی و دستیارانش با هیجان زیاد تلاش می‌کردند تا دستورات لازم را به بازیکنان انتقال دهند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در اولین  مسابقه خود در فصل جدید لیگ قهرمانان بازی پرشور و حرارتی را هم در زمین و هم روی نیمکت تجربه کرد. تلاش و حملات خطرناک به سوی دروازه الوحده امارات از همان دقایق ابتدایی بازی با هیجان از سوی یحیی و دیگر نیمکت نشینان دنبال شد و اعضای کادرفنی نیز تلاش داشتند تا وظیفه خود را اجرا کنند.

 

سرخ ها همانند بازی های لیگ برتر در خلق موقعیت های گلزنی موفق بودند اما در به ثمر رساندن گل های متعدد ناکام ماندند. سرخ ها در این بازی 7 شوت به دروازه زدند اما هر زمان که پس از این فرصت سوزی ها دوربین روی یحیی می‌رفت، او از نمایش تیمش رضایت داشت و همانطور که قبلا هم گفته بود، تاکیدش روی موضعیت سازی بود.

 

شاگردان گل‌محمدی در نیمه دوم و در شرایطی که حریف برای به تساوی کشاندن کار به آب و آتش می‌زد، دفاع منسجم و قابل قبولی را ارائه کردند و در ادامه با اضافه شدن مهره هایی چون آل کثیر، کامیابی نیا و علی شجاعی در مدیریت بازی و محافظت از گل ارزشمند سید جلال حسینی موفق بودند‌. سرخ ها اگر به دنبال صعود بی دردسر هستند، باید حداکثر امتیازات را از دور گروهی به دست آورند تا با راهیابی به دور حذفی به عنوان تیم اول مسیر رسیدن دوباره به جمع تیم های برتر آسیا را هموار کنند.

 

یحیی در طول 90 دقیقه حضور فعال و دائمی در کنار زمین داشت و از لب خط شاگردانش را هدایت می‌کرد. حمید مطهری هم که سومین سال حضور در کنار گل‌محمدی را سپری می‌کند، تلاش داشت تا بازیکنان نیمکت نشین را آماده حضور در زمین کند و گاه و بیگاه نکات لازم را به بازیکنان انتقال دهد.

 

1591164

 

1591165

دیدگاه‌ها