کد خبر : 1749469 | 27 فروردين 1400 ساعت 01:41 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

رد پای علی کریمی در برد آسیایی الدحیل

هافبک ایرانی الدحیل در جریان برتری تیمش مقابل الشرطه روی یکی از گل‌ها تاثیرگذار بود.

رد پای علی کریمی در برد آسیایی الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه گروه C لیگ قهرمانان آسیا، تیم الدحیل قطر که علی کریمی را در ترکیب و خط میانی داشت و همچنین یکی از حریفان استقلال در این رقابت‌ها به حساب می‌آید، از ساعت ۲۲:۱۵ پنج‌شنبه شب در استادیوم ملک عبدالله جده عربستان مقابل الشرطه عراق قرار گرفت.

 

الدحیل پس از حملات پیاپی و نمایش بهتری که نسبت به الشرطه داشت، موفق شد در دقیقه ۳۶ روی حرکتی که علی کریمی با نفوذ از جناح چپ محوطه جریمه انجام داد، با پاس کات‌بک این بازیکن و شوت میشل اولونگا که در میانه راه به حسام کاظم، مدافع عراقی اصابت کرد و تغییر جهت داد، به گل برسد.

 

1591512

 

در ادامه الشرطه در گلزنی مقابل الدحیل ناموفق بود تا تیم قطری با تاثیرگذاری هافبک ایرانی‌اش و تک گلی که به ثمر رساند، به برتری یک نیمه‌ای دست یابد.

 

نمایش هجومی الدحیل قطر در نیمه دوم هم ادامه یافت و این تیم روی پاس المعز علی و ضربه ادمیلسون جونیور به گل دوم دست پیدا کرد و در نهایت هم با همین دو گل به برتری در نخستین مسابقه فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا رسید.

 

1591513

 

الدحیل قطر با برتری ۲ بر صفر مقابل الشرطه عراق موقتا در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و حالا منتظر نتیجه دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان است؛ دیداری که در نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها