کد خبر : 1749573 | 27 فروردين 1400 ساعت 15:08 | 375K بازدید | 52 دیدگاه

محرومیت مهاجم شارجه در کار نیست؛

تکرار شادی گل آل‌کثیر در خاک امارات(عکس)

بازیکن شارجه امارات شادی گل جنجالی مهاجم پرسپولیس را تکرار کرد، اما مطمئنا خبری از محرومیت او نخواهد بود.

تکرار شادی گل آل‌کثیر در خاک امارات(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، طی ساعات اخیر ویدئوی خوشحالی گل کایو لوکاس فرناندز، مهاجم برزیلی شارجه امارات در صفحات مجازی به‌صورت گسترده و با عنوان «خوشحالی گل بازیکن شارجه امارات برابر نیروی هوایی عراق به سبک شادی جنجالی عیسی آل‌کثیر!» انتشار پیدا کرده که سر و صدای زیادی هم به وجود آورده است.

 

شارجه امارات که یکی از رقبای تراکتور ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و میزبان این گروه است، دو شب قبل(چهارشنبه) در نخستین مسابقه فصل ۲۰۲۱ به مصاف نیروی هوایی عراق رفت و توانست به برتری یک بر صفر دست پیدا کند، اما شادی گل منتشر شده در صفحات فضای مجازی ایران مربوط به این مسابقه نیست.

 

کایو که بخاطر سه سال بازی در العین امارات برای فوتبال دوستان ایرانی شناخته شده و سال گذشته هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی با پیراهن شارجه مقابل پرسپولیس انجام داد، در دیدار اخیرشان مقابل نیروی هوایی عراق موفق به گلزنی نشد که بخواهد شادی گل جنجالی به سبک آل‌کثیر داشته باشد و به همین دلیل نمی‌توان انتظار محرومیت او را کشید.

 

1591681


این تصویر پس از شادی گل کایو در بازی لیگ برتر امارات همراه با دیگر بازیکن برزیلی شارجه ثبت شده است

 

 

منتشر شدن شادی گل کایو در بسترهای مجازی ایران موجب شده تا هواداران پرسپولیس این موضوع را به محرومیت عیسی آل‌کثیر ارتباط دهند و خواستار برخورد با مهاجم برزیلی شارجه شوند و از سوی دیگر طرفداران تراکتور نیز در آستانه تقابل با حریف اماراتی، به این موضوع بپردازند.

 

اما در واقع شادی گل کایو مربوط به بازی دو شب قبل برابر نیروی هوایی عراق نیست و ۱۱ روز قبل از آن(چهاردهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰) در لیگ برتر امارات اتفاق افتاده است.

 

1591680

 

کایو در دیدار آسیایی مقابل نیروی هوایی عراق پاس تک گل تیمش را به خالد باوزیر داد، اما در یک مسابقه پیش از آن و در هفته بیست و سوم لیگ برتر امارات که گل تساوی تیمش برابر بنی یاس را به ثمر رساند، شادی گلی مشابه شادی گل عیسی آل‌کثیر در دیدار سال گذشته مقابل پاختاکور ازبکستان انجام داد.

 

دلیل شادی گل کایو در بازی لیگ برتر امارات مقابل بنی یاس که هیچ بازیکن شرق و میانه آسیایی نداشته، مشخص نیست ولی هرچه هست، این شادی گل مثل آل‌کثیر در آسیا اتفاق نیفتاده و مربوط به رقابت‌های داخلی امارات است.

 

1591682


کایو بعد از گلزنی برابر بنی یاس و قبل از حضور مقابل دوربین عکاس باشگاه شارجه با اشاره به لوگوی باشگاه اماراتی به کنار زمین رفت

 

 

کایو پس از گلزنی برابر بنی یاس همراه با لوئانزینهو، دیگر بازیکن برزیلی شارجه به سمت خط طولی زمین رفت و همراه با او مقابل عکاس باشگاه به این شکل خوشحالی گل انجام داد.

 

1591683


این هم تصویری از خوشحالی پس از گل کایو در کنار خالد باوزیر در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا برابر نیروی هوایی عراق است که در آن مشخص است رنگ موهای کایو نیز تغییراتی نسبت به دیدار با بنی یاس داشته است

 

 

از طرف دیگر، رنگ موهای کایو در بازی لیگ امارات مقابل بنی یاس با رنگ موهای این بازیکن در دیدار آسیایی مقابل نیروی هوایی عراق کمی تغییر داشته و همچنین باشگاه اماراتی با تبلیغ متفاوتی روی لباس و آستین‌های خود وارد لیگ قهرمانان شده است.

دیدگاه‌ها