کد خبر : 1750222 | 30 فروردين 1400 ساعت 14:29 | 61.3K بازدید | 17 دیدگاه

اعتراف لورن بلان به قدرت پرسپولیس

سرمربی فرانسوی الریان گفت که فرگوسن بهترین مربی جهان است و او اندیشه هایی شبیه به سرمربی سابق منچستریونایتد دارد.

اعتراف لورن بلان به قدرت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، لورن بلان سرمربی الریان در نشست خبری پیش از بازی با الوحده امارات گفت: درست است که در بازی با تیم ایرانی ما توپ های زیادی را از مقابل دروازه خودی دور کردیم اما دروازه بان پرسپولیس در نیمه اول بازی بهترین بازیکن زمین بود. بله ما می دانیم و همه می دانند که پرسپولیس بازی بهتری نسبت به تیم من انجام داد.


او ادامه داد: من فکر می کنم در نیمه دوم بازی پرسپولیس بازیکنان ما خوب نبودند و در 10 دقیقه ما مسابقه را از دست دادیم و بازگشت به بازی دشوار بود. به ویژه اینکه ما در شرایط متفاوتی مقابل این تیم قرار گرفته بودیم. شرایطی مانند درجه حرارت  و رطوبت بالا که بازیکنان در نیمه دوم تحت تأثیر قرار گرفتند. البته این مسئله فقط برای الریان نیست، بلکه برای کل تیم های حاضر در مسابقات است.


وی افزود: من فکر نمی کنم که مبارزه برای کسب رتبه اول گروه به پایان رسیده باشد، اما از ابتدا گفتم که پرسپولیس برجسته ترین نامزد صعود به مرحله بعدی است. اما ما باید برابر الوحده پیروز شویم، زیرا ما تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا پیروز نشده ایم و این مسئله برای ما و بازیکنان مهم است. سومین دیدار ما در گروه بر روی تعیین سرنوشت تیم بسیار مهم است. پیروزی به معنای بازگشت ما به مسابقات است و تلاش برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد است در صورت از دست دادن این مسابقه، صعود از این گروه دشوار خواهد بود.


لورن بلان در مورد بازی کردنش تحت هدایت فرگوسن و اینکه آیا او فلسفه مربیگری فرگی را دارد، گفت: به نظر من فرگوسن بهترین مربی جهان است، من دفتر خاطرات روزانه ای را دارم که فرگوسن در بازی هایش از چه نکاتی استفاده کرده است. من هم اندیشه ای شبیه به فرگوسن دارم اما بدون شک فلسفه فوتبال انگلیس متفاوت است. من برخی از فلسفه های فوتبال فرگوسن  را در زمین پیدا می کنم.

دیدگاه‌ها