کد خبر : 1750230 | 30 فروردين 1400 ساعت 14:37 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

با تصمیم زیدان؛ شب به یادماندنی برای بازیکن رئال

زین الدین زیدان شب گذشته به یک بازیکن دیگر اکادمی رئال مادرید برای نخستین بار در تیم اول میدان داد.

با تصمیم زیدان؛ شب به یادماندنی برای بازیکن رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته در زمین ختافه با تساوی بدون گل متوقف شد. رئال در این بازی غایبان زیادی داشت و زین الدین زیدان مجبور شده بود تیمش را با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی به زمین بفرستد.

در نیمه دوم زیزو دو بازیکن تیم جوانان باشگاه را به میدان فرستاد؛ ضمن اینکه ویکتور شوست کاپیتان تیم دوم رئال نیز از ابتدا در میدان بود و کنار ادر میلیتائو زوج دفاعی رئال را تشکیل می دادند.

 

 

1592829

 

 

فصل جاری زیدان به بازیکنانی چون ماروین پارک، ویکتور شوست، هوگو دورو و سانتیاگو آریباس در تیم اول باشگاه میدان داده بود و شب گذشته نوبت به آنتونیو بلانکو رسید تا با زیدان نخستین بازی خود در تیم اول رئال را تجربه کند.

او که روز گذشته برای تیم دوم رئال 90 دقیقه بازی کرده بود، به دلیل نیاز تیم اول وارد فهرست بازی با ختافه شد و زیزو او را در نیمه دوم به میدان فرستاد تا جانشین رودریگو گوئس شود.

بلانکو با توصیه های زیدان و همراه با کریم بنزما وارد زمین شد و 24 دقیقه با پیراهن شماره 31 رئال بازی کرد تا یک شب تاریخی و به یادماندنی در فوتبالش به ثبت برسد. در پایان بازی نیز زیدان به صورت ویژه از او تمجید کرد.

 

دیدگاه‌ها