کد خبر : 1750245 | 30 فروردين 1400 ساعت 16:21 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

تلاش پیمان برای برآورده کردن انتظارات (عکس)

مهاجم تیم تراکتور در تلاش است تا بتواند با گلزنی در سومین بازی آسیایی تیمش طلسم گلزنی خود در این تیم را بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی بعد از یک نیم فصل درخشان در تیم سومقایت خرز و کسب عنوان آقای گلی لیگ آذربایجان، بازگشت پر سر و صدایی به فوتبال ایران داشت. در حالی که این بازیکن در آستانه پیوستن به تراکتور قرار داشت، در نهایت این اتفاق رخ نداد تا پیمان نیم فصل اول لیگ بیستم را با پیراهن ماشین سازی سپری کند.

 

با وجود عملکرد ضعیف تیم ماشین سازی در نیم فصل اول لیگ بیستم، پیمان بابایی اما عملکرد شخصی خوبی داشت و موفق شد 6 گل به ثمر برساند. در نقل و انتقالات زمستانی و پس از کش و قوس های فراوان، این مهاجم تبریزی سرانجام به تراکتور پیوست.

 

1592885

 

بابایی با پیراهن تراکتور تا کنون سه بازی در لیگ برتر انجام داده اما موفق به گلزنی نشده است. او در دو بازی ابتدایی سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. بابایی در بازی اول مقابل شارجه یک پنالتی برای تراکتور گرفت اما با توجه به عملکرد خوب گلزنی اش در ماشین و سومقایت، تراکتوری ها از او انتظار گل زدن دارند.

 

مهاجم جوان تراکتوری ها امیدوار است که بتواند در بازی شب سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ضمن شکست طلسم گلزنی اش در تراکتور، اولین گل آسیایی دوران فوتبالی خود را به ثمر برساند و انتظاراتی که از او می رود را برآورده کند.

دیدگاه‌ها