کد خبر : 1750692 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 21:10 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

سوپرلیگ از ابتدا یک پروژه شکست خورده بود

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر، معتقد است که سوپرلیگ از ابتدا یک پروژه شکست خورده بوده است.

سوپرلیگ از ابتدا یک پروژه شکست خورده بود

به گزارش "ورزش سه"، چند شب پیش بود که 12 باشگاه اروپایی طی بیانیه ای مشترک از قطعی شدن برگزاری رقابت‌هایی موسوم به سوپرلیگ اروپایی خبر دادند؛ اتفاق بزرگی که دنیای فوتبال و حتی فراتر از آن را تحت تاثیر قرار داد و طی روزهای گذشته به تیتر شماره یک اکثر خبرگزاری‌های جهان تبدیل شد.

 

اما در این بین به نظر می‌رسید که به جز باشگاه‌های حاضر در سوپرلیگ، نهادهای دیگر از جمله یوفا، فیفا و البته طرفداران فوتبال تمایل چندانی به شکل‌گیری این مسابقات ندارد؛ حتی پای سیاست نیز به این قضیه باز شد و بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، هم مخالفت خود را با برگزاری این مسابقات نشان داد.
در واقع همه این مسائل باعث شد که طی ساعات گذشته 10 تیم از این رقابت‌ها انصراف دهند تا این پروژه خیلی زود با شکست مواجه شده باشد.

 

 

1089560

 

 

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر، معتقد است که سوپرلیگ از ابتدا پروژه‌ای شکست خورده بوده و برنامه ریزی درستی در رابطه با آن وجود نداشته است. او گفت: " در حال حاضر همه تیم ها انصراف داده اند. این یک تلاش ناامیدکننده بود و در واقع پایه ای برای ادامه کار وجود نداشت بنابراین چنین پایانی برای آن کاملا درست بود. آنها در برقراری ارتباط و زمان بندی و همچنین در ارزیابی واکنش ها اشتباه می کردند. به خودی خود سوپرلیگ از ابتدا یک پروژه شکست خورده بود."

دیدگاه‌ها