کد خبر : 1750902 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 20:41 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مصدومان رئال مادرید؛

بازگشت راموس به تمرینات در غیاب کروس و مودریچ

رئال مادرید در حال حاضر با مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنانش دست به گریبان است. پس از پیروزی برابر کادیز اوضاع مصدومان لوس بلانکوس چطور است؟

بازگشت راموس به تمرینات در غیاب کروس و مودریچ

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی آسان 3-0 رئال مادرید برابر کادیز و صعود موقت به صدر جدول لالیگا، رئال مادرید صبح امروز به زمین تمرین در والدبباس بازگشت.

بازیکنانی که در دیدار برابر آندولاسی ها حاضر بودند قبل از حضور در سالن بدنسازی به زمین چمن آمدند و سرخیو راموس نیز به نظر می رسید گامی بلند در جهت بهبودی و رهایی از مصدومیت برداشته است.

 

1593896

 

کاپیتان رئال مادرید آخرین فازهای رهایی از مصدومیت را پشت سر می گذارد و تیم پزشکی رئال نیز در یکم آوریل و هنگامی که مصدومیت ساق پای او تشخیص داده شد، مدت زمان دوری او از میادین را یک ماه تخمین زده بودند.

در این میان اما نه لوکا مودریچ و نه تونی کروس امروز با دیگر هم تیمی هایشان تمرین نکردند چرا که زیدان قصد دارد در بازی هفته بعد برابر چلسی از این دو ستاره ارزشمند تیمش استفاده کند.

 

1593898

 

هافبک آلمانی پس از اینکه مجبور شد در ماه مارس به دلیل مصدومیت از وظایف خود در تیم ملی کناره گیری کند، در دو بازی گذشته رئال مقابل ختافه و کادیز نیز بازی نکرده است.

پس از کروس، مودریچ نیز به دلیل کشیدگی عضله از بازی روز چهارشنبه برابر کادیز کنار گذاشته شد چرا که زیدان قصد نداشت روی سلامت ستاره کروات تیمش ریسک کند.

 

1593899

 

هم راموس و هم لوکاس واسکز برای دیدار مهم رئال مادرید برابر چلسی در چمپیونزلیگ در ترکیب این تیم حضور نخواهند داشت و باید دید که فرلان مندی، که او نیز امروز در سالن بدنسازی رئال به تمرین پرداخته بود، می تواند به موقع به بازی برابر حریف لیگ برتری در استادیوم آلفونسو دی استفانو برسد؟

 

دیدگاه‌ها