کد خبر : 1751483 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 10:49 | 38.6K بازدید | 5 دیدگاه

با این اتفاق من در گرگان و ایران اسطوره شدم

پری پتی: آن شوت کار خدا بود، نه من!

گارد آمریکایی شهرداری گرگان بعد از نجات تیمش از شکست با یک شوت باورنکردنی، گفت: من فقط توپ را شوت کردم و این اتفاق کار خدا بود.

پری پتی: آن شوت کار خدا بود، نه من!

به گزارش "ورزش سه"، شاید در بسکتبال NBA این هیجان و این شوت های دیدنی هر سال در چند بازی حساس اتفاق بیفتد، اما کمتر کسی به یاد دارد که در لیگ بسکتبال ایران تا این حد هواداران هیجان را تجربه کرده باشند. 
پری پتی، گارد آمریکایی شهرداری گرگان که چند سالی است این تیم را همراهی می کند و به یک ستاره دوست داشتنی در گرگان تبدیل شده، دیشب فرشته خوشبختی گرگانی ها تبدیل شد تا اولین قهرمانی این شهر در تاریخ بسکتبال ایران رقم بخورد.


این بازیکن آمریکایی درباره شوت او در فاصله چند صدم ثانیه به پایان بازی که از زمین خودی وارد سبد تیم مهرام شد و بازی را به تساوی کشاند، به بسکتبال کلاب می گوید: هیچ کسی جز خدا آن را کار را نکرد! من فقط توپ را شوت کردم. کار خدا بود، نه من! حالا خیلی خوشحالم. من در گرگان و ایران اسطوره شدم!

 

1594845


وی در تشریح آن صحنه می افزاید: به محض اینکه دستم به‌توپ خورد شوت زدم. من به خودم گفتم ما به سه امتیاز احتیاج داریم، پس توپ را پرت کردم و گل شد. این شوت به ما کمک کرد که برنده شویم و به آن چیزی که می خواستیم در وقت اضافه رسیدیم. خیلی خوشحالم، که بچه‌ها کارم را تکمیل کردند. آن ها توانستند با مهرام که یک تیم فوق العاده است، بجگند. 


پری پتی همچنین از حس و حال خود بعد از اولین قهرمانی شهرداری گرگان می گوید: خیلی خوشحالم که بعد از سه سال قهرمان شدیم. فکر می‌کنم پارسال هم که کرونا باعث تعطیلی لیگ شد، ما بهترین تیم سال بودیم.


گارد آمریکایی شهرداری گرگان لحظاتی که بازیکنان این تیم با از دست دادن توپ از بردن بازی ناامید شده بودند را تشریح می کند: زمانی که نوید آن توپ را از دست داد، ما تایم گرفتیم و او روی نیمکت نشست. به او گفتم غصه نخور و ما این بازی را برای تو می بریم.

 

1594843

دیدگاه‌ها