کد خبر : 1751552 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 16:15 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

کار خیبر تازه شروع شده است؛

شاه علیدوست: در باد این چهار برد نمی خوابیم

هافبک تیم خیبرخرم آباد معتقد است که از نظر بازیکن، لیگ دسته یک شرایط بسیار خوبی دارد.

شاه علیدوست: در باد این چهار برد نمی خوابیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم آباد در ادامه روند خوب خود طی هفته های اخیر، روز گذشته موفق شد میزبانش ملوان را با دو گل شکست داده و به رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ دسته یک صعود کند. روزبه شاه علیدوست، هافبک باتجربه تیم خیبر در گفت و گو با خبرنگار ما از این بازی و شرایط تیمش صحبت کرد:

 

 

کار خیبر تازه شروع شده است

بازی به نسبت فوتبالی نسبت به بازی های قبلی مان بهتر بود. تیم ما با توجه به تغییراتی که در نیم فصل داشت، یک مقدار به زمان نیاز دارد. البته از اینجا به بعد تازه کار خیبر شروع می شود چون تیم ها حساب ویژه ای رویمان باز خواهند کرد.   

 


زمین بازی شرایط خوبی داشت

خدا را شکر همه چیز در بازی خوب بود و حاشیه خاصی نداشتیم. زمین هم در مقایسه با بازی قبل شان که تیم حریف کمی معترض بود، شرایط خوبی داشت. فقط چیزی که آنجا خیلی توی ذوق می زد سکوهای ورزشگاه بود. من قبلا با تیم های لیگ برتری آنجا رفته بودم و خاطرات خوبی داشتم. متاسفانه اما سکوهای خالی دیروز کمی بی ریخت بود و امیدوارم که این مشکلات خیلی زود حل شود.

 

نباید در باد پیروزی های اخیر بخوابیم

خداراشکر شرایط مان بازی به بازی بهتر شده و هماهنگ تر شده ایم. امیدوارم که بتوانیم روند پیروزی هایمان را همین طور ادامه دهیم. ولی از بچه و هایمان می خواهم که در باد پیروزی های اخیر نخوابند و با بیشتر کردن تلاش مان شرایط بهتری را رقم بزنیم.

 

ویسی انسان خوبی است

بازیکنانی که در نیم فصل به تیم اضافه شدند بخاطر آقای ویسی بود؛ ایشان مدت زیادی است که در فوتبال ایران مربیگری می کنند و سواس مسائل فنی انسان خوبی هستند که رابطه خوبی با بچه ها دارند. این خیلی تاثیر خوبی روی تیم گذاشته و همه بازیکنان چه باتجربه ها و چه جوان ها رابطه خیلی خوبی باایشان دارند.

 

شرایط برگزاری مسابقات در لیگ یک با لیگ برتر متفاوت است

یک مقدار شرایط برگزاری مسابقات در لیگ یک با لیگ برتر متفاوت است. کارها در لیگ برتر یک مقدار موشکافانه تر و جدی تر است. امیدوارم که این نقایص هم برطرف شود. یک مقدار هم کیفیت زمین های لیگ یک پایین تر است. چیزی که خیلی بارز است این است که استعدادهای خیلی خوبی در لیگ یک داریم که می توانند در لیگ برتر هم بازی کنند. در تیم ما هم چند بازیکن جوان خوب حضور دارند که امیدوارم در سال های آینده بتوانند در سطح اول فوتبال ایران بازی کنند.

 

دیدگاه‌ها