کد خبر : 1751869 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 01:12 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو 3-0 میلان: سهمیه روسونری به خطر افتاد

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل لاتزیو با نتیجه 3-0 شکست خورد.

لاتزیو 3-0 میلان: سهمیه روسونری به خطر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که در بخش زیادی از این فصل یکی از مدعیان قهرمانی بودند، بعد از شکست در دیدار قبلی برابر ساسولو، امشب مقابل لاتزیو هم شکست خوردند و به رتبه پنجم جدول سری آ سقوط کردند. البته آنها با یوونتوس و ناپولی هم امتیاز هستند و تنها 2 امتیاز با آتالانتا، تیم دوم جدول، فاصله دارند.

در دقیقه اول بازی بود که روی اشتباه موراسیچ، میلانی ها صاحب موقعیت شدند اما ضربه هاکان چالهان اوغلو را په‌په رینا دفع کرد.

در مقابل این لاتزیو بود که در دقیقه 2 به گل رسید. روی اشتباه بن‌ناصر بود که خواکین کوره‌آ صاحب توپ شد و بعد از یک و دو با ایموبیله از خط دفاعی میلان عبور کرد و با پشت سر گذاشتن دوناروما، به راحتی گل اول را به نام خود ثبت کرد.

 

1595433

 

تنها دو دقیقه بعد تیم میزبان می توانست برتری اش را به دو گل افزایش بدهد اما دوناروما با یک واکنش خوب، مانع گلزنی ایموبیله شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و میلانی ها هم پیش کشیدند اما در دقیقه 12، این کوره‌آ بود که می‌توانست با ضربه چکش دروازه میلان را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه رفته رفته میلانی ها بر بازی مسلط شدند و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند؛ از جمله در دقیقه 31 که سائلماکرز بعد از یک ودو با چالهان‌اوغلو، می توانست با یک ضربه دقیق دروازه را باز کند اما واکنش عالی رینا، دروازه لاتزیو را نجات داد.

برتری روسونری در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و لاتزیو با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را لاتزیو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 به گل دوم رسید. کوره‌آ که با پاس لوئیز آلبرتو پشت محوطه جریمه میلان صاحب توپ شد، بعد از عبور از فیکایو توموری، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

1595434

 

حملات لاتزیو بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و 5 دقیقه بعد، کوره آ می توانست با یک شوت محکم، هت تریکش در این دیدار تکمیل کند اما این بار دوناروما با واکنشی تماشایی، دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات خطرناکی روی دروازه لاتزیو داشتند اما در گلزنی توفیقی نداشتند. در دقیقه 76، لاتزیو می توانست به گل سوم برسد اما ضربه لوئیز آلبرتو به تیر دروازه میلان برخورد کرد.

در دقایق پایانی در حالی که بازیکنان میلان سخت به دنبال جبران گل خورده بودند، این لاتزیو بود که در دقیقه 87 توانست به گل سوم برسد. ایموبیله که با پس لاتزاری صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت دقیق توپ را به گوشه دروازه دوناروما فرستاد تا میزبان 3-0 پیش بیفتد.

 

1595435

 

در آخرین ثانیه های بازی ضربه سر فرانک کسیه می توانست از سنگینی شکست میلان کم کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها