کد خبر : 1751967 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 14:41 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

افتضاح وین رونی؛ دربی در آستانه سقوط

وین رونی در نخستین تجربه مربیگری خود روزهای بسیار بدی را تجربه می کند.

افتضاح وین رونی؛ دربی در آستانه سقوط

به گزارش "ورزش سه"، 26 دی سال گذشته بود که وین رونی به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی معرفی شد و تیم او توانست پس از 4 باخت متوالی به یک تساوی دست پیدا کند.

پس از نتایج ناامید کننده دربی کانتی و شکست در برابر بارنزلی، فیلیپ کوکو از هدایت دربی کانتی اخراج شد و شی گیون دروازه بان سابق تیم ملی ایرلند در دو دیدار به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت.

 

 

1545209

 

 

گیون نیز در دو دیدار مقابل بریستول سیتی و میدلزبورو کاری از پیش نبرد و در هر دو دیدار مغلوب حریف خود شد تا وین رونی اسطوره سابق باشگاه منچستریونایتد، به عنوان مربی – بازیکن هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 

اوضاع برای دربی با وین رونی هم خوب پیش نرفت و به فاصله دو هفته تا پایان چمپیونشیپ(دسته 2 انگلیس) این تیم 4 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد ولی شانس سقوطش بالاست.

 

 

1595615

 

 

دربی در رده 21 قرار دارد ولی اگر رودرام بتواند دو بازی بعدی خود را ببرد و دربی در هفته پایانی نتواند بر شفیلدونزدی پیروز شود، تیم رونی احتمالا سقوط خواهد کرد. شفیلد ونزدی و رودرام تیم های پایین تر از دربی در جدول هستند. 

دربی هر 5 بازی اخیر خود را باخته، 4 گل زده و 10 گل دریافت کرده است. هفته پیش رو دربی باید به مصاف سوانسی برود و اگر شکست بخورد و شفیلد ونزدی بتواند ناتینگهام را شکست دهد، بازی هفته پایانی دربی و شفیلد فینال گونه می شود.

 

.

دیدگاه‌ها