کد خبر : 1752307 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 10:10 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

فلورنزی:

در نیمه راه هستیم؛ هنوز جنگ را به سیتی نباخته ایم

الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی پاری سن ژرمن، معتقد است که این تیم می‌تواند در بازی برگشت شرایط را جبران کند.

در نیمه راه هستیم؛ هنوز جنگ را به سیتی نباخته ایم

به گزارش "ورزش سه"، تیم میزبان در نیمه اول دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کاملاً بر بازی تسلط داشت و با تک گل مارکینیوش به رختکن رفت. اما در نیمه دوم، بازی کاملاً متفاوت پیش رفت و سیتی دو بار توسط کوین دی بروین و ریاض محرز دروازه پاری‌سن‌ژرمن را باز کرد تا به پیروزی ارزشمند 2-1 در خانه حریف دست پیدا کند.

 

 

1596082

 

 

الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی پاری سن ژرمن، بعد از شکست این تیم مقابل منچسترسیتی گفت: " ما 22 بازیکن با استعداد درون زمین هستیم و این یک جنگ واقعی است. گل اول آنها با خوش شانسی رقم خورد و گل دوم نیز از بین دیوار دفاعی عبور کرد. در چنین سطحی جزئیات تفاوت ها را ایجاد می کند.

 

با این حال ما هنوز در نیمه راه هستیم و آنها هنوز در جنگ پیروز نشده اند. ما امیدواریم که روند برد های خارج از خانه را ادامه دهیم. این آسان نخواهد بود اما این تیم آنچه را که برای برد در منچستر لازم است، دارد. ما به 11 جنگجوی آماده فداکاری احتیاج داریم."

 

 

1596084

 

 

فلورنزی در رابطه با عملکرد خوب خود در این فصل نیز گفت: "اینکه من می توانم در این سطح بازی کنم رضایت بخش است.  من همیشه 100 درصد توان خود را ارائه می دهم و خوب است بدانید که هم تیمی هایم می توانند به من اعتماد کنند."

دیدگاه‌ها