کد خبر : 1752470 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 23:40 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گل رونالدویی محبی در ساوه

سپاهان در وقت اضافه دو گل به تیم خوشه طلایی زد تا دیدارش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را با پیروزی به پایان برده باشد.

شادی گل رونالدویی محبی در ساوه

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برای پیروزی در این دیدار سختی زیادی کشید به این خاطر که در نیمه ی اول و دوم و هم چنین اوقات اضافه اول موفق به گلزنی نشد. سرانجام محمد محبی در دقیقه 115 قفل دروازه خوشه طلایی را باز کرد. بعد از این گل مقاومت خوشه شکست بطوریکه دقایقی بعد گل دوم را دریافت کرد. زننده ی گل دوم سپاهان در این بازی سجاد شهباززاده بود.

 

نکته ی جالب بعد از گل محمد محبی، شادی او بود. وینگر جوان سپاهان بعد از اینکه با فرار به عمق دروازه خوشه طلایی را باز کرد شبیه کریس رونالدو شادی کرد که در نوع خود جالب بود. محمد محبی که برای بازی دوستانه با سوریه به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود اینروزها با انگیزه و تلاش زیادی در ترکیب سپاهان بازی می کند تا بار دیگر شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کند.

 

1596320

 

او در بازی قبلی سپاهان در برابر نساجی در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر هم روی یک پاس عمقی با دروازه بان نساجی تک به تک شد اما توپش به تیر دروازه حریف خورد اما در بازی با خوشه طلایی او چارچوب دروازه حریف را خوب دید و به گل رسید. محمد محبی و همبازیانش برای شکست خوشه طلایی دردسر زیادی کشیدند و شاید حق با آنها بود که بعد از باز کردن دروازه خوشه طلایی این چنین شادی کنند. گل های تیم سپاهان در این بازی در 5 دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها