کد خبر : 1752732 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:58 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

از جام حذفی اوت هم بشوم مسئله خاصی نیست

احمدی: نشان دادیم که خیبر کیفیت هم دارد

بازیکن خیبر خرم آباد با به ثمر رساندن یک گل سرنوشت‌ساز در دیدار حذفی با صنعت نفت آبادان صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت های حذفی مسجل کرد.

احمدی: نشان دادیم که خیبر کیفیت هم دارد

به گزارش ورزش سه، بهرام احمدی در مورد پیروزی خیبر خرم آباد در جام حذفی در مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار ما گفت: تیم ما با شروع نیم فصل دوم و با اضافه شدن چند بازیکن خوب و با برنامه  ریزی کادر فنی پله به پله و بازی به بازی پیش رفت  و بعد از  اینکه در پنج بازی قبل نتایج خوبی گرفتیم از  نظر اعتماد به نفس در حدی قرار گرفتیم که هر بازی برای برد به زمین می رویم. در جام حذفی هم با صنعت نفت آبادان پرمهره بازی کردیم، درست است که چند هفته نتیجه نگرفتند ولی خودتان می دانید تیم پر مهره و قابل احترامی است ولی خوشبختانه شرایط به گونه ای پیش رفت که به جز گلی که زدیم چند موقعیت صد در صد هم داشتیم و حتی یک پنالتی هم خراب کردیم ولی خوشبختانه توانستیم در نهایت در این دیدار به پیروزی برسیم و معمولاً به خصوص در بازیهای حذفی برد مهم است و کیفیت مهم نیست ولی ما نشان دادیم که کیفیت هم داریم. انشالله که ادامه دار باشد تا بعد ببینیم خدا چه میخواهد.


او که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و دو دقیقه بعد از حضورش نیز گلزنی کرد در این باره ادامه داد: نیمه اول هم شرایط تیم به نوعی بود که می توانستیم بازی را ببریم. آقای ویسی چند بار در حین بازی و یکبار  هم قبل از بازی با من صحبت کرد و گفت که تو میتوانی مهره  تاثیر گذار ما باشی و خوشبختانه در نیمه دوم بعد از شروع بازی در تایم بسیار مناسبی گل زدیم و از ۱۰ نفره بودن حریف هم استفاده خوبی کردیم. درست است که این گل را من وارد دروازه صنعت‌نفت‌ابادان کردم ولی کل تیم در زدن این گل نقش داشتند و انشاالله بتوانم مثمرثمر باشم.


این بازیکن در مورد اینکه آیا غیر از گل بازی حذفی در طول فصل گلزنی کرده بود یا خیر گفت:نه من فقط ۴ پاس گل دادم البته باید این را در نظر بگیرید که ۳,۴ هفته مصدوم بودم و اوایل فصل هم دیر به تیم خیبر اضافه شدم.


وی در مورد شرایط خوب خیبر در جام حذفی با حذف دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان و همچنین عملکرد خوب این تیم در رقابت های لیگ آزادگان و این که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است خاطرنشان کرد:نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر هستند که موفق به حذف آنها در جام حذفی شدیم.معمولا تیم‌های لیگ یکی برای بازی در برابر تیم‌های لیگ برتری انگیزه بیشتری دارند البته خیلی از بازیکنان ما سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.

 

1596841


بازیکن خیبر خرم آباد در مورد اینکه در این تیم چند بازیکن لیگ برتری توپ می‌زنند توضیح داد: آرش افشین و روزبه شاه علیدوست در تیم ما بازیکنان سابق لیگ برتر بودند، جواد عباسی که در نیم فصل دوم از  آلومینیوم اراک اضافه شد، مصطفی نوروزی را داریم که من به جایش به زمین آمدهم، فرزاد محمدی از ماشین‌سازی آمد و خود من هم چند سال در لیگ برتر بودم و یکی دو سال هم سرباز فجر بودم و جدیداً به جمع خیبری ها اضافه شدم. یه هر حال  جام حذفی جام شگفتی ها است و ما تا جایی که می‌توانیم موفق باشیم و اگر خدایی نکرده به هر دلیلی حذف بشویم چیزی را از دست نداده ایم. ما تمرکزمان را روی بازی های لیگ یک گذاشتیم و با تیم دوم جدول ۶ امتیاز فاصله داریم و با سه تیم بالاتر از خودمان بازی داریم که آن بازی ها ۶ امتیازی هستند و در بازی که با قشقایی داریم اگر پیروز شویم قطعاً شرایط‌مان بهتر می‌شود و به امید خدا برای صعود می جنگیم. 


احمدی در پایان افزود: از تماشاگران مان خیلی تشکر می کنم، از کادرفنی تشکر می کنم. انشالله آنقدر برد بیاوریم و نتایج مان خوب باشد که حداقل دل مردم خرم آباد را شاد کنیم. استان خرم آباد باید یک تیم در لیگ برتر داشته باشد و انشالله بتوانیم در پایان فصل دل مردم را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها