کد خبر : 1752811 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:17 | 61.4K بازدید | 8 دیدگاه

گومیس از الهلال می رود، مارگا می آید

روزنامه الریاضیة عربستان نوشت که جدایی بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال از این تیم قطعی شده و موسی مارگا قرار است جایگزین این بازیکن شود.

گومیس از الهلال می رود، مارگا می آید

به گزارش "ورزش سه"، با پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال به لطف تساوی دو تیم الدحیل و الاهلی و تفاضل گل بهتر نسبت به السد، راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شد که در این مرحله، آبی های شهر ریاض باید به مصاف استقلال ایران بروند.


نتایج ضعیف الهلال در مرحله گروهی و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی به لطف شانس و اقبال، منجر به خشم شدید هواداران این تیم از عملکرد کادرفنی و بازیکنان شد و مدیران الهلال به سرپرستی فهد بن نافل سریعا به دنبال تقویت خود برای فصل بعد و دیدار حساس با استقلال هستند.


روزنامه الریاضیة عربستان در خبری نوشته است که عملکرد بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال رضایت مدیران و هواداران این باشگاه را جلب نکرده و از این رو، آنها قصد دارند در تابستان پیش رو با وجود باقی ماندن یک سال از قرارداد گومیس، با این بازیکن قطع همکاری کنند.


عبدالله الحنیان روزنامه نگار روزنامه الریاضیة در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که موسی مارگا مهاجم پورتو و هم تیمی مهدی طارمی، در تابستان پیش رو و با پایان مدت قراردادش با آبی های بندرنشین، از این تیم جدا و راهی الهلال خواهد شد.


احمد المعلم یکی از مدیربرنامه های معروف عربستانی نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرده که موسی مارگا حتی قراردادی را با باشگاه الهلال به امضا رسانده و پس از پایان فصل، خبر اعلام حضور او در ریاض به صورت رسمی اعلام می شود.


پیش از این نیز روزنامه رکورد پرتغال در خبری اعلام کرده بود باشگاه الهلال با ارائه پیشنهاد قراردادی 3 ساله به مبلغ 15 میلیون یورو، با مارگا به توافق رسیده و این بازیکن قرار است در تابستان راهی این باشگاه عربستانی شود. قرار است مارگا به ازای هر فصل حضور در الهلال، 5 میلیون یورو دریافت کند.

دیدگاه‌ها