کد خبر : 1753196 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:15 | 29.5K بازدید | 7 دیدگاه

کلمنت لنگله:

هر ضد حمله ای علیه بارسا بوی گل می دهد

مدافع فرانسوی بارسلونا یکی از مقصران گل اول والنسیا به آبی اناری ها بود.

هر ضد حمله ای علیه بارسا بوی گل می دهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین والنسیا به یک برد حیاتی دست پیدا کرد. پس از شکست خانگی برابر گرانادا، بارسا محکوم به پیروزی در مستایا بود ولی ابتدا با گل دقیقه 50 پائولیستا از میزبانش عقب افتاد. بارسا سپس با درخشش لیونل مسی و گریزمان توانست سه گل بزند و در نهایت بازی را 2-3 به سود خود خاتمه داد.

کلمنت لنگله که در این بازی کنار جرارد پیکه و رونالد آرائوخو سه مدافع بارسا را تشکیل می دادند، روی گل اول والنسیا مقصر بود.

 

 

1546374

 

 

او که در این فصل، اشتباهات ریز و درشت دیگر هم داشته، در پایان بازی گفت:« هر کاری نیاز بود برای کسب پیروزی کردیم و بسیار خوشحالم که سه امتیاز را کسب کردیم. متاسفانه در بازی های اخیر هر ضد حمله حریف بوی گل می دهد و روی اندک موقعیت های شان به گل می رسند. برابر گرانادا دو توپ روی دروازه ما آمد و دو گل خوردیم و امشب هم والنسیا روی شانس های کمی که داشت به دو گل دست یافت.»

 

 

1597436

 

 

لنگله ادامه داد:« معتقدم با توجه به برتری فاحشی که در مالکیت توپ بر حریفان داریم، این تعداد گلی که دریافت می کنیم، اتفاق خوبی نیست. باید بیشتر تمرکز کنیم تا در 4 بازی باقیمانده غافلگیر نشویم. همه توان مان را می گذاریم تا هر 4 بازی بعدی را ببریم. هر کدام از این بازی ها حکم فینال را دارند.»

 

 

دیدگاه‌ها