کد خبر : 1753345 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 15:56 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

بررسی روند درمانی ستاره بسکتبال در شورای پزشکی

مصدومیت حامد حدادی چقدر نگران کننده است؟

در فاصله کمتر از سه مانده تا المپیک توکیو، فدراسیون بسکتبال در خبری از مصدومیت زانوی حامد حدادی خبر داده است.

مصدومیت حامد حدادی چقدر نگران کننده است؟

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی که در سال های اخیر خودش را به عنوان ستاره بی چون و چرای بسکتبال ایران و آسیا مطرح کرده و بدون شک حضورش در ترکیب تیم ملی در المپیک توکیو نقش پررنگی در نتیجه گیری تیم ملی خواهد داشت، بعد از بازگشت از چین متوجه مصدومیت از ناحیه زانوی خود شده است.


این سنتر 218 سانتی متری بسکتبال ایران که یک فصل سخت و طولانی را به عنوان قوانین سخت گیرانه به دلیل شیوع کرونا در چین سپری کرد، مدتی است به تهران بازگشته و در فاصله 10 روز مانده به شروع اردوی تیم ملی نشستی به منظور بررسی وضعیت مصدومیت او تشکیل شده است.


فدراسیون بسکتبال اعلام کرده به منظور برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تسریع روند درمان آسیب دیدگی حامد حدادی، شورای پزشکی و مشورتی با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال و متخصصین پزشکی و بدنسازی در آکادمی ملی المپیک تشکیل شد. در این نشست که خود حامد حدادی و شاهین طبع سرمربی تیم ملی هم حضور داشتند، موضوع مصدومیت این ستاره بسکتبال به دلیل حساسیت های موجود به واسطه نزدیکی المپیک بررسی شد.


رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در این باره گفت: با توجه به مشکل کوچکی که برای زانوی حامد حدادی در لیگ باشگاهی چین پیش آمده است و به منظور بررسی هر چه بهتر این موضوع به جهت اینکه حدادی از بازیکنان بسیار ارزشمند تیم ملی بسکتبال است، اقدام به تشکیل شورای مشورتی با حضور سرمربی تیم ملی، متخصص فیزیوتراپ، پزشک و متخصص بدنسازی و تمرین درمانی کردیم که این شورا امروز در آکادمی ملی المپیک تشکیل جلسه داد.  

 

1597883

 


وی افزود: چگونگی مراحل درمانی حامد حدادی و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای اینکه از لحاظ بدنی آمادگی لازم را پیدا کند تا هر چه سریع تر برای رویدادهای مهم پیش روی تیم ملی بسکتبال همانند پنجره سوم انتخابی بسکتبال کاپ آسیا و بازی‌های المپیک توکیو آماده شود، از مهمترین موضوعاتی است که در این جلسه به آن پرداخته شد.


طباطبایی در ادامه ابراز داشت: انشاالله در انتهای این نشست و پس از جمع بندی‌های لازم، تصمیم درستی گرفته خواهد شد تا این بسکتبالیست، کاملاً تحت نظر فیزیوتراپ فدراسیون، متخصص ارتوپدی و مهدی چراغی متخصص بدنسازی و تمرین درمانی قرار گیرد تا ضمن بهره گیری از امکانات آکادمی ملی المپیک، برنامه‌های بدنسازی و آب درمانی خود را مطابق دستورالعمل اعضای این شورا و در این مجموعه پیگیری کند.


فدراسیون بسکتبال در پایان اعلام کرده شورای پزشکی حداکثر تلاش خود را می‌کند تا حامد حدادی بتواند در رقابت‌های پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ حضور پیدا کند؛ رقابت هایی که در نیمه خردادماه به میزبانی اردن برگزار می شود.

دیدگاه‌ها