کد خبر : 1753428 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:58 | 37.8K بازدید | 4 دیدگاه

پوچتینو: غیبت امباپه بهانه حذف ما نیست

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد منچسترسیتی تیمی فرصت طلب تر بوده است.

پوچتینو: غیبت امباپه بهانه حذف ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب نیز مانند بازی رفت در مقابل منچسترسیتی مغلوب شد تا در مجموع با قبول شکست 1-4 قادر به کسب مجوز صعود به فینال لیگ قهرمانان نباشد. کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی به علت مصدومیت بازی امشب را از دست داد، اما مائوریسیو پوچتینو این موضوع را بهانه شکست تیمش نمی داند.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "غیبت کیلیان امباپه نمی تواند بهانه ای برای حذف پاری سن ژرمن باشد، زیرا ما یک تیم هستیم. البته غیبت کیلیان امباپه و عدم حضور او در میدان به تیم بدشانسی بود، اما من نمی خواهم این موضوع را بهانه حذف تیمم بدانم.

 

1598005

 

ما مسابقه امشب خیلی خوب شروع کرده و موقعیت های قابل توجهی را نیز روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در ابتدای مسابقه بر منچسترسیتی تسلط داشتیم که این کار آسانی نیست. در کل عملکرد تیم خوب بود و من از نمایش پاری سن ژرمن راضی هستم.

 

گاهی اوقات و در بعضی از دقایق یک مسابقه به درصدی شانس هم نیاز است و در نهایت سیتی تیمی کار آمدتر در میدان نشان داد. من باید به منچسترسیتی تبریک بگویم، زیرا آنها یک فصل فوق العاده را پشت سر می گذارند. پس از شش یا هفت فصل فعالیت، پپ گواردیولا روی نیمکت منچسترسیتی عملکرد بسیار خوبی داشته است. اما در عین حال ما نیز به بازیکنان و تیم خود افتخار می کنیم.

 

در طول 180 دقیقه ما به مدت 40 یا 45 دقیقه با 10 بازیکن بازی کردیم و این یک مزیت بزرگ برای حریف است. در کل منچسترسیتی از ما فرصت طلب تر بود و آنها گلهای خوبی به ثمر رساندند. البته ما بازی مورد علاقه خود را با برنامه مورد نظرمان انجام دادیم.

 

1597093

 

ما با شکست دادن تیم هایی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ به اینجا رسیدیم و حیف شد که به فینال راه نیافتیم، اما در نهایت تیم هرگز تسلیم نشد و آنها تا پایان مبارزه کردند. باشگاه و بازیکنان با قدرت می خواهند بازگردند. ما آماده هستیم در بازی های باقی مانده برنده شویم. ما باید پیشرفت کرده و به آینده امیدوار باشیم. بدیهی است که هواداران نیز ناامید هستند، اما ما با تمام وجود مبارزه کردیم و بازیکنانم با تمام انرژی در میدان حاضر شدند."

دیدگاه‌ها