کد خبر : 1753437 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:00 | 38.6K بازدید | 1 دیدگاه

پس از شکست برابر سیتی؛

ادعای ستاره‌های PSG؛ داور به ما دشنام داد

آندر هررا و مارکو وراتی ادعا کردند که در دیدار شب گذشته PSG برابر سیتی از سوی داور مسابقه تخلف انجام شده است.

ادعای ستاره‌های PSG؛ داور به ما دشنام داد

به گزارش "ورزش سه" آندر هررا ادعا می کند که به هم تیمی اش، لئاندرو پاردس، ستاره پاری سن ژرمن، از سوی داور دیدار برگشت سیتی برابر PSG در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ توهین های ناخوشایندی شد.

سیتی با دو گل ریاض محرز و پس از حذف پاریسی ها با نتیجه 4-1 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به نخستین فینال چمپیونزلیگ در تاریخ این باشگاه رسید.

در دقایق پایانی بازی آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی PSG، از سوی داور کارت قرمز دریافت کرد و استادیوم اتحاد شاهد تنش و درگیری زیادی بین بازیکنان دو تیم پیش از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه بود.

 

1598020

 

1598019

 

هررا پس از پایان بازی گفت: "داور به لئاندرو پاردس گفت "گورت را گم کن"، اگر ما چنین چیزی را بر زبان می آوردیم، چهار بازی محروم می شدیم."

 

مارکو وراتی، دیگر ستاره PSG، نیز در تایید صحبت های هم تیمی اش از سورفتار داور سخن گفت.

وراتی درباره داور بازی گفت: "او به من هم چند بار فحش داد. اگر من چنان دشنامی را بر زبان می آوردم ده بازی محروم می شدم. من با داور زیاد صحبت می کنم، اما هیچ‌وقت چنین فحشی نمی دهم."

 

1598017

 

1598015

 

 غول های لیگ 1 برای کسب اولین عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ باید یک سال دیگر منتظر بماند، چرا که آنها بار دیگر موفق به کسب این عنوان در 21-2020 نشدند.

پاریسی ها که سال گذشته در فینال این رقابت برابر بایرن مونیخ شکست خوردند، از سال 2011 که مالکان قطری کنترل این باشگاه را در دست گرفتند در تلاش برای رسیدن به قهرمانی در چمپیونزلیگ که اصلی ترین هدف‌شان است، پنج بار سرمربی خود را عوض کردند. مائوریسیو پوچتینو اکنون آخرین سرمربی است که دستش از رسیدن به جامی که باشگاه بیش از هر چیز می خواهد، کوتاه می ماند.

 

1598021

 

هررا افزود: "فکر می کنم که برای هفتاد دقیقه ما بهترین تیم زمین بودیم. همه چیز را امتحان کردیم، وقتی حمله می کردیم برای آنها مزاحمت ایجاد می کردیم.

ما با سرهای افراشته اینجا را ترک می کنیم. غمگینیم اما رسیدن به جمع چهار تیم برتر و فینالیست شدن در این فصل آسان نیست.

ما نباید کاری که امروز کردیم را تغییر دهیم. ما خوب بازی کردیم، خوب حمله کردیم، اما این درست است که بعضی چیزها هست که نیاز به بهتر شدن دارد. اما فینالیست شدن در بین چهار تیم برتر آسان نیست."

 

وراتی نیز اضافه کرد: "معلوم است که ناامید شده ایم چرا که به موفقیت باور داشتیم. تا قبل از دریافت کارت قرمز ما هنوز شانس داشتیم. موقعیت های زیادی را خلق کرده و خیلی بهتر از آنها بازی کردیم. ما در اولین تلاش آنها یک گل دریافت کردیم.

تا پایان جنگیدیم و همه چیز را امتحان کردیم. در دو سال گذشته در جمع چهار تیم برتر حضور داشته ایم و این چیز خوبی است. متاسفم اما تا دم مرگ باز هم برای این جام تلاش خواهیم کرد."

 

 

 

دیدگاه‌ها