کد خبر : 1753438 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:20 | 23.3K بازدید | 4 دیدگاه

پس از حذف PSG برابر سیتی؛

انتقاد کاپلو: نیمار به عنوان یک رهبر عمل نکرد

فابیو کاپلو، سرمربی با تجربه ایتالیایی، معتقد است که نیمار، ستاره PSG، برابر سیتی در نقش یک رهبر برای تیمش ظاهر نشده است.

انتقاد کاپلو: نیمار به عنوان یک رهبر عمل نکرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا پس از پیروزی 2-0 برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به فینال این رقابت ها رسیدند.

کاپلو پس از پایان مسابقه در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: "بازیکنان منچسترسیتی خوب دفاع کردند و در این فصل به یکدیگر کمک کردند. آنها تیم عالی هستند.

فرناندینیو امشب یکی از بازیکنان کلیدی بود، او همه را متوقف کرد. آن یک حرکت عالی از سوی گواردیولا بود."

 

1598025

 

با این وجود سرمربی سابق ایتالیایی از عملکرد نیمار مایوس شده است.

کاپلو درباره نیمار گفت: "امیدوار بودم بتواند کاری کند. امیدوار بودم بتواند بیشتر قاطع و مصمم باشد. او بیش از حد دریبل های بی فایده داشت. نیمار به عنوان یک رهبر عمل نکرد. یک رهبر تیم را به سوی گرفتن نتیجه مطلوب هدایت می کند. او زیادی حرف می زد."

 

1598024

 

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی PSG، در نیمه دوم پس از حرکتی غیرحرفه ای و عجیب و به دلیل لگد کردن پای فرناندینیو از زمین بازی اخراج شد.

کاپلو درباره کارت قرمز دی ماریا افزود: "این چیزی بود که امروز دوست نداشتم. کارت قرمز دیگر خیلی اغراق آمیز بود، حرکت خطرناکی نکرده بود، خطای سختی نبود، فرناندینیو خیلی راحت افتاد! داور باید به هر دوی آنها کارت نشان می داد."

 

 

دیدگاه‌ها