کد خبر : 1753459 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:54 | 42.4K بازدید | 5 دیدگاه

ارسالی چشم‌ها را خیره کرد؛

این ادرسون باورنکردنی؛ "چیت کُد" سیتیزن‌ها درون دروازه

ادرسون، دروازه بان منچسترسیتی، در بازی شب گذشته این تیم برابر PSG با یک پاس خیره کننده زمینه ساز گلزنی سیتیزن ها شد تا نامش را در این بازی به عنوان بهترین پاسور سیتی ثبت کند.

این ادرسون باورنکردنی؛ "چیت کُد" سیتیزن‌ها درون دروازه

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذتشه در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در ورزگاه اتحاد میزبان پاری سن ژرمن بود و در نهایت توانست با پیروزی 2-0 برابر پاریسی ها در مجموع با نتیجه 4-1 به فینال این رقابت ها صعود کند.

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هشت و بعد از برخورد توپ به الکساندر زینچنکو صاحب یک ضربه پنالتی هم شد، اما داور بازی بعد از بازبینی صحنه و با کمک VAR تصمیم خود را تغییر داد.

تنها چهار دقیقه بعد منچسترسیتی به گل اول دست یافت. روی شروع فوق العاده ادرسون و پاس به بیرون زینچنکو، ضربه کوین دی بروین به مدافعان پاریس برخورد کرد و در ادامه ریاض محرز از زاویه ای دشوار و با یک ضربه زمینی از سمت راست محوطه موفق به باز کردن دروازه کیلور ناواس شد.

 

1598060

 

1598054

 

کلید زدن این گل زیبا را اما ادرسون از جلوی دروازه سیتی زد که با ارسالی بی نقص توانست هم تیمی های خود را در موقعیتی عالی صاحب توپ کند.

 

درخشش ادرسون و این ارسال شگفت انگیز او از چشم هوادارن نیز پنهان نماند و در شبکه های اجتماعی با استقبال زیادی رو به رو شد.

 

1598052

 

"محرز! او بار دیگر مفید ظاهر شد! یک گل عظیم برای سیتی! و به توپ ارسالی ادرسون در شروع حرکت نگاه کنید!"

 

1598056

 

"پسر ادرسون بعضی وقت ها انگار چیت کد می زند"

 

1598059

 

"ادرسون، حداقل در طول زندگی من، از نظر فنی مسط‌ترین دروازه بانی است که دیده ام. میزان ارزشی که او با خود می آورد نیز باورنکردنی است."

 

1598061

 

"توپی که ادرسون فرستاد!"

 

1598057

 

"این در شرایط عادی یک پخش توپ درخشان از ادرسون بود. اما در این شرایط با توجه به اینکه توپ پشت مدافعان جلو آمده PSG سرعت کمتری پیدا کرد، معنای بیشتری پیدا می کند. شگفت انگیز بود!"

 

1598063

 

"به نظرم دروازه بان های خیلی بهتری از ادرسون هم وجود دارند اما وقتی پاس‌کاری او را دارید که مثل زدن چیت کد می ماند، می توانید با این حقیقت که او به خوبی دیگر دروازه بان ها نیست کنار بیایید، نه؟"

 

1598062

 

"ادرسون لعنتی باورکردنی نیست. عجب پاس باورکردنی."

 

1598058

 

"پاس رو به عقب گوندوگان به ادرسون خیلی مشکل داشت. ادرسون اما عالی بود و زد به هدف. یک بازی فوق العاده آن هم دراین شرایط."

 

1598051

 

"ادرسون ششمین بازی ساز برتر لیگ است. با وجودی که دروازه بان است!"

 

1598055

 

" می شود که ادرسون را در خط هافبک هم بازی داد."

 

البته ادرسون خوش شانس هم بود که تنها دقایقی پس از ساختن گل سیتی، دروازه خود را باز شده ندید؛ در دقیقه 17 و روی ارسال آنخل دی ماریا از سمت چپ بود که پاری سن ژرمن فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما بدشانس بود و ضربه سر مارکینیوش به دیرک افقی دروازه برخورد کرد.

دقایقی بعد و روی شروع مجدد اشتباه ادرسون بود که پاری سن ژرمن تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه فنی دی ماریا با حداقل اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در پایان این سیتی بود که با گل های محرز برای اولین بار در تاریخ باشگاه به فینال چمپیونزلیگ راه یافت و ادرسون نیز در این میان توانست خودی نشان بدهد.

 

 

 

دیدگاه‌ها