کد خبر : 1753942 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:00 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

چالش دشوار فولاد با ترکش های آسیایی

تیم فولاد امروز در حالی مقابل گل گهر سیرجان به میدان خواهد رفت که به گفته سرمربی اش 7 بازیکن خود را در اختیار ندارد.

چالش دشوار فولاد با ترکش های آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2021 نتوانست از گروهی که تیم های قدرتمندی چون السد و النصر داشت به دور حذفی صعود کند. فولاد که با درهم کوبیدن العین در پلی آف راهی دور گروهی شده بود، شروع خوبی در دور گروهی داشت اما در ادامه نتوانست امتیازات لازم را برای صعود کسب کند.

 

شاگردان جواد نکونام در بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، امشب (شنبه) در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف گل گهر سیرجان خواهند رفت. آنها در حالی این دیدار را برگزار خواهند کرد که به گفته سرمربی شان، 7 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و بیماری در اختیار ندارند؛ جدیدترین عضو این لیست بلند بالا، فرشاد احمدزاده است که بدلیل ابتلا به کرونا نمی تواند فولاد را در بازی امشب همراهی کند.

 

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با اشاره به دست خالی اش در بازی با گل گهر گفته بود: متاسفانه ۷ بازیکن خود را فردا نداریم .شرایط تیم ما با توجه به دیدار با النصر که در آن مسابقه به ما کم لطفی شد، کرونا در تیم ما رسوخ کرد. آن‌جا یک بازیکن را از دست دادیم و اکنون فرشاد احمدزاده را به دلیل ابتلا به کرونا فردا در اختیار نخواهیم داشت و شرایط ما برای بازی فردا سخت است چرا که هفت بازیکن تیم ما که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند، مصدوم هستند.

 

به این ترتیب فولاد در غیاب این 7 بازیکن کار بسیار دشواری برای از سر گیری بازی های خود در لیگ برتر پس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. باید دید که نکونام شاگردان خود را در بازی امشب با چه شرایطی راهی زمین خواهد کرد و آیا فولاد می تواند در چنین شرایطی دست پر زمین بازی را ترک کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها