کد خبر : 1754148 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 00:06 | 54.2K بازدید | 1 دیدگاه

فت پای جنجالی حقیقی در فولاد آره نا (عکس)

فولاد موفق شد در دیدار مهم و حساس شنبه، به لطف یک پنالتی بادآورده، از سد گل گهر عبور کند و اختلافش را با صدر کاهش دهد.

فت پای جنجالی حقیقی در فولاد آره نا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، فولاد و اهواز و در استادیوم فولاد آره نا میزبان گل گهر سیرجان بود که در نهایت آنها با تک گل شیمبا موفق به کسب 3 امتیاز حساس و مهم شدند.

 

1599250


در این بازی و در دقیقه 63، دفع توپ برزای در میانه میدان به آبشک رسید که فرشید باقری برای تصاحب توپ روی پای آبشک رفت و حمید حاج ملک داور بازی یک ضربه کاشته از میانه میدان به سود فولادی ها اعلام کرد.

 

1599253


آیاندا پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی فولادی ها پشت این توپ ایستاد و ضربه بلند او به آسانی در دستان علیرضا حقیقی سنگربان گل گهر که به هوا برخاسته بود، جای گرفت ولی در زمان فرود توپ از دستان او لیز خورد و در محوطه جریمه بین بازیکنان قرار گرفت.

 

1599251

 

1599249


مهران موسوی مدافع پیش تاخته فولادی ها که قصد داشت این توپ سرگردان را مال خود کند، با خطای حقیقی متوقف شد و حاج ملک قاضی بازی نیز این صحنه را دید و با به صدا درآوردن سوت خود، یک ضربه پنالتی را به سود شاگردان نکونام اعلام کرد.

 

1599252


در نهایت این پنالتی توسط شیمبا وارد دروازه گل گهر شد و بازی با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید تا فولاد فاصله اش را با صدر جدول کاهش دهد. نکونام با این پیروزی بالاخره موفق شد در جدال های رو در رو از سد امیر قلعه نویی عبور کند.

 

 

عکاس: محمد حریصی

دیدگاه‌ها