کد خبر : 1754397 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:00 | 27.6K بازدید | 11 دیدگاه

بهترین‌های سپاهان– پرسپولیس (عکس)

پیام نیازمند دروازه بان سپاهان به همراه محمد محبی گل زن این تیم به عنوان بهترین بازیکن در دیدار این تیم در برابر پرسپولیس انتخاب شدند.

بهترین‌های سپاهان– پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این انتخاب از سوی سایت یازده نت صورت گرفت و دو بازیکن نمره 7.4 از 10 را دریافت کردند. خب دلیل انتخاب محمد محبی که مشخص است. به خاطر گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند و موجب فرار سپاهان از شکست شد.

 

اما پیام نیازمند با وجود دریافت یک گل در چارچوب دروازه نمایش خوبی داشت. او در یک صحنه به خوبی موقعیت تک به تک پرسپولیس را مهار کرد. پاسی که توسط مهدی ترابی داده شد  و احسان پهلوان می توانست در موقعیت تک به تک دروازه سپاهان را باز کند که پیام نیازمند با بازیخوانی خوب خروج و خطر را از دروازه اش دور کرد.

 

 

 

 

 

نیازمند در صحنه ای دیگر با خروج به موقع از دروازه خطر دیگری را از دروازه سپاهان دور کرد و در شبی که کلین شیت نکرد نمایش خوبی درون دروازه سپاهان داشت. روی صحنه  گل هم باید گفت اگر بازیکنی که باید کمال را مهار می کرد اجازه نمی داد این بازیکن ضربه بزند دروازه بان سپاهان هم می توانست روی مهار ضربه موفق تر عمل کند. 

 

بر اساس آمار به ثبت رسیده پیام نیازمند در این بازی 4 مهار داشت. 3 خروج موفق و دقت پاس های او 81 درصد بود. دو مهار شوت از داخل محوطه جریمه هم دیگر کارنامه او در این بازی بود.

 

 

1599742

 

دیدگاه‌ها