کد خبر : 1754416 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:36 | 18.9K بازدید | 4 دیدگاه

وریا روی سکو؛

جای خالی غفوری در ترکیب استقلال (عکس)

در شب شکست دو گله آبی‌پوشان پایتخت در مقابل ذوب‌آهن، یکی از غایبان کلیدی این تیم وریا غفوری کاپیتان استقلال بود که از روی سکوها عملکرد همبازیان خود را نظاره می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه" مصدومیت غفوری و اسماعیلی و البته محرومیت شجاعیان باعث شد تا فرهاد مجیدی در بازگشت از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، ترکیب استقلال را با چند تغییر کلیدی توأمان سازد و در مصاف با ذوب‌آهن به میدان بفرستد؛ تغییراتی که هیچکدام‌شان نتوانستند کادرفنی استقلال را از نمایش خود راضی کنند و در نهایت مورد نقد هواداران استقلال قرار گرفتند.

 

1599773

 

یکی از تغییرات مهم در سمت راست دفاع استقلال بود که به جای وریا غفوری مصدوم، احمد موسوی از سمت راست امشب ماموریت حمله به سوی دروازه ذوب‌آهن را داشت؛ اما موسوی نتوانست نه در فاز دفاعی و نه در فاز تهاجمی شب خوبی را بگذراند و علی‌رغم دوندگی بالا، ارسال‌های خوبی نداشت تا غیبت غفوری در ترکیب آبی‌ها نمایان باشد.

 

وریا غفوری نیز نمایش هم‌پستی خود و دیگر همبازیانش را از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نظاره می‌کرد؛ او امیدوار است تا بتواند با گذر از روزهای مصدومیت در جدال حساس دربی پایتخت به ترکیب تیمش بازگردد و مقابل پرسپولیس به نوعی آبی‌ها بتوانند جبران مافات شکست امشب را داشته باشند.

دیدگاه‌ها