کد خبر : 1754623 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 21:30 | 33.8K بازدید | 3 دیدگاه

راشفورد:

سخت بود زیر نظر مورینیو بهترین خودم باشم

مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی منچستر یونایتد، درباره دوران سخت کار با ژوزه مورینیو صحبت کرده است.

سخت بود زیر نظر مورینیو بهترین خودم باشم

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2016 و هنگامی که لوئیس فن خال هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت مارکوس راشفورد به تیم بزرگسالان باشگاه منتقل شد اما بعد از اخراج مرد هلندی در پایان همان فصل، او مجبور شد با شرایط کار با مربی جدید یعنی ژوزه مورینیو کنار بیاید.

 

 

1600140

 

 

مارکوس راشفورد حالا در مصاحبه ای به دوران حضور مورینیو در یونایتد اشاره کرده و می‌گوید: "می توانم بگویم همه چیز زیر نظر ژوزه مورینیو کم بود. شما فقط بازی می کنید و بازی می کنید و بازی می کنید. و بله شما کارتان را انجام می‌دهید اما برای من دشوار بود که در آن مقطع بهترین فوتبال خود را بازی کنم."

 

ستاره انگلیسی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که زیر نظر ژوزه مورینیو به سه جام از جمله لیگ اروپا و جام اتحادیه انگلیس دست یافت. با این حال راشفورد در آن مقطع به شدت به خاطر عدم گلزنی مورد انتقاد قرار می گرفت. اما بعد از روی کار آمدن اوله گنار سولسشر، راشفورد در در این قسمت نیز خود را تقویت کرد و به یکی از مهم ترین ستاره های شیاطین سرخ تبدیل شد.

 

 

1600139

 

 

همچنین گفتنی است که این بازیکن 23 ساله فصل گذشته برای اولین بار از رکورد 20 گل زده عبور کرد؛ کاری که راشفورد با انجام 53 بازی موفق به انجام آن شد.

دیدگاه‌ها