کد خبر : 1754792 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:02 | 57.2K بازدید | 13 دیدگاه

برگی از تاریخ

مطهری: می‌خواهم خجالتی نباشم(عکس)

حمید مطهری کمک اول یحیی در پرسپولیس در جنجال های بازی سپاهان و پرسپولیس دیده نشد.

مطهری: می‌خواهم خجالتی نباشم(عکس) 

به گزارش"ورزش سه "، نبرد دو تیم سپاهان و پرسپولیس همانند دیدار فصل گذشته دو تیم به جنجال کشیده شد، با این تفاوت که جنجال فصل گذشته قبل از آغاز دیدار بود و تصمیمات مدیریتی در آن دخیل بود و جنجال بازی یکشنبه شب بعد از بازی و با نقش اول بازیکنان به وقوع پیوست .


تصاویر و فیلم های منتشر شده از اتفاقات روی داده بعد از سوت پایان بازی نشان می دهد همهمه عجیبی قبل از ورودی تونل به زمین مسابقه تا رختکن تیم ها در  ورزشگاه نقش جهان اصفهان  بوده و خیلی ها اعم از بازیکن و کادر فنی و افراد غریبه در متن این درگیری دیده می شوند.


یک نفر در بین این تصاویر نیست و یا به ندرت دیده می شود،حمید مطهری کمک اول یحیی که همیشه خودش را از حاشیه دور نگاه داشته است و همواره به فوتبال فکر کرده است.

 

 

1600363

 


شخصیتی آرام و دوست داشتنی، با دانش و فن بیانی خوب که می تواند الگوی خوب برای مربیان جوان و جویای نام فوتبال ایران هم  باشد. 


مصاحبه ای از حمید مطهری در 21سالگی و در اردیبهشت سال 1374دیده می شود که او در آن سالها گفته می خواهم خجالتی نباشم. کاش فوتبالیست ها و بعضی از نزدیکان به فوتبال ما کمی مثل مطهری خجالتی بودند و از فوتبال به جای حاشیه ،لذت بیشتری می بردیم.

دیدگاه‌ها