کد خبر : 1754810 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 20:21 | 28.8K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: با این روش رم را انتخاب کردم

ژوزه مورینیو می گوید با گرفتن اطلاعات کامل هدایت باشگاه رم را برعهده گرفته است.

مورینیو: با این روش رم را انتخاب کردم

به گزارش "ورزش سه"، جدایی ژوزه مورینیو از فوتبال خیلی طول نکشید و مرد پرتغالی تنها چند هفته بعد از قطع همکاری با تاتنهام، هدایت باشگاه ایتالیایی رم را بر عهده گرفت. بر این اساس مورینیو جانشین پائولو فونسکا در رم شد و از ابتدای فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

 

 

1595458

 

 

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رم، حالا در رابطه با حضور در این تیم صحبت کرده و می‌گوید: "وقتی تصمیم مهمی می گیرم، اطمینان حاصل می کنم که تمام اطلاعات لازم را در دستان خود دارم. این بهترین تاکتیک است زیرا تصمیم گیری بدون دانستن همه جزئیات و صرف وقت برای درک آنها غیرممکن است.من هرگز اجازه نمی دهم سر و صدای بیرون بر تصمیمات من تأثیر بگذارد."

 

رم در حال حاضر رتبه هفتم رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و انتظار می رود که این تیم فصل آینده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. مورینیو در ادامه گفت: "فشار همیشه در فوتبال وجود دارد. ما بر اصول و آمادگی خود تمرکز می کنیم و محیط را دل گرم کننده اما متعهد و حرفه ای نگه می داریم.  برای من هر بازی دارای فشار مخصوص به خود است چراکه همه مسابقات معنای مختلفی دارند. در همه شرایط از جمله دربی، نیمه نهایی، فینال برای کسب جام، سه امتیاز به منظور صعود در جدول و از دست دادن موقعیت خود فشار وجود دارد."

 

 

1590097

دیدگاه‌ها