کد خبر : 1755070 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:04 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

ژاوی: بند ملحق شدن به بارسا در قراردادم وجود ندارد

در روزهایی که خبر اخراج کومان از بارسا و جانشینی ژاوی به گوش می رسید باشگاه السد قطر قرارداد این مربی جدید را تمدید کرد تا معادلات پیش بینی شده اشتباه از آب در آید.

ژاوی: بند ملحق شدن به بارسا در قراردادم وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، طبیعی است ژاوی به خاطر تمدید قراردادش از سوی باشگاه السد خوشحال باشد به این خاطر که نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا قابل دفاع نبوده است و در نهایت تیم از صعود به مرحله ی یک هشتم نهایی بازی ها باز مانده است. ژاوی بعد از تمدید قراردادش از سوی باشگاه السد گفت: احساس افتخار می کنم که قرار است دو فصل دیگر به کار خود در تیم السد ادامه دهم. باید به خاطر چنین حمایتی از باشگاه تشکر کنم و ما در آینده برای دست یابی به موفقیت های بیشتر برنامه ریزی و تلاش خواهیم کرد.

 

از ژاوی پرسیده شد آیا بندی در قرارداد او وجود دارد که طی قرارداد با السد در صورت دریافت پیشنهاد از باشگاه بارسا می تواند دوحه را ترک کند؟ او در پاسخ این چنین گفت: این درست نیست. چنین بندی در قرارداد من وجود ندارد. دو فصل دیگر با السد قرارداد دارم و به این قرارداد احترام می گذارم. ما برای تمدید قرارداد مذاکره کردیم و ایده هایی برای اجرایی کردن این قرارداد در نظر داریم و طبیعتا باید این مذاکره و این ایده ها برایم قابل احترام باشد.

او هم چنین در ابتدای مصاحبه اش گفت: من و السد موفقیت زیادی را با هم به دست آوردیم. گل زدیم و در بازی های مختلفی پیروز شدیم. و همه ی ما به این موفقیت ها افتخار می کنیم. (ژاوی ابتدا بازیکن السد بوده است و بعد از آویزان کردن کفش ها هدایت این تیم را برعهده گرفت.)

دیدگاه‌ها