کد خبر : 1755089 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:13 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

آینده نامشخص وینفرد شفر در الخور

روزنامه استاد الدوحه قطر نوشت که آینده وینفرد شفر در الخور نامشخص است و مدیریت باشگاه درخصوص ماندن یا رفتن او تصمیمی نگرفته است.

آینده نامشخص وینفرد شفر در الخور

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الخور به مربیگری وینفرد شفر پس از ایستادن در رده یازدهم از جدول دوازده تیمی لیگ ستارگان قطر، همچون فصل گذشته راهی دیدار پلی آف شد تا پس از پیروزی مقابل الشحانیه، در لیگ ستارگان ماندگار شود. روزنامه استاد الدوحه نیز در این خصوص به وضعیت شفر در الخور پرداخته است.


این روزنامه نوشته است که الخور یک فصل دشوار دیگر را نیز پشت سر گذاشت که در آن، این تیم به سقوط به لیگ دسته دوم تهدید شد، همانطور که در فصل قبل نیز این قضیه وجود داشت و شوالیه ها برای ماندن در لیگ ستارگان راهی بازی پلی آف شدند.


وینفرد شفر سرمربی آلمانی موفق به حفظ الخور در لیگ ستارگان شد اما این اتفاق پس از سختی فراوان و نتایج ناپایدار به دست آمد چرا که وضعیت شوالیه ها با وجود تغییرات مهم در تیم و جذب بازیکنان خارجی سطح بالا، نسبت به فصل قبل بهبود پیدا نکرد.

 

1600914

 


بعد از اینکه شفر در نیم فصل کار را به عهده گرفت، انتظار می رفت در سبک بازی الخور تغییراتی ایجاد شود بخصوص اینکه شفر در سابقه هدایت چندین باشگاه و تیم های شناخته شده زیادی را در کارنامه دارد. علی رغم تقویت های انجام شده توسط مدیریت جدید که موفق به آوردن چندین بازیکن خارجی و قطری شد، نتایج الخور در دوران مدیریت شفر پیشرفت چندانی نکرد.


وینفرد شفر اولین حضور خود را در لیگ ستارگان در این فصل با الخور تجربه کرد چرا که این مربی آلمانی در سال های اخیر هرگز مربیگری تیم قطری را در کارنامه نداشته است. بعد از اینکه او موفق شد در دیدار سرنوشت ساز مقابل الشحانیه با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و تیمش را در لیگ ستارگان حفظ کند، مدیریت الخور چیزی درباره آینده او فاش نکرد و مشخص نیست شفر در این تیم ماندگار است یا از الخور جدا می شود.


استاد الدوحه در پایان نوشته است که در صورت جدایی این مربی آلمانی، شفر به تعداد دیگری از مربیانی که لیگ ستارگان را ترک می کنند، می پیوندد. اولین مربی که جدایی او قطعی است، عزیز بن عسکر مراکشی مربی ام صلال است. همچنین هیمیر هالگریمسون مربی العربی و یونس علی مربی باشگاه قطر اس سی از جمله مربیانی هستند که در تابستان از تیم هایشان جدا می شوند.

 

دیدگاه‌ها