کد خبر : 1755096 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:41 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

مسیر نساجی یک طرفه است؛

قائدرحمتی: بازی با مس مثل پرسپولیس و سپاهان بود

هافبک تیم نساجی بازی‌های پیش روی تیمش را مسیری یک‌طرفه دانست که باید به کسب نتیجه ختم شود.

قائدرحمتی: بازی با مس مثل پرسپولیس و سپاهان بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی هفته گذشته موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد. این تیم با کسب برد مقابل میزبان خود در هفته بیست و دوم، توانست از شوک دو شکست متوالی مقابل سپاهان و پرسپولیس در بیاید؛ محمود قائدرحمتی، هافبک تیم نساجی در گفت و گو با خبرنگار ما بازی های پیش روی تیمش را مسیری یک طرفه دانست که باید به کسب نتیجه ختم شود.

قائدرحمتی که یکی از بازی‌های خوب خود در این فصل را مقابل مس رفسنجان انجام داد، درباره برتری تیمش در این مسابقه گفت: با شناخت کامل از مس به رفسنجان رفته بودیم. آقای ربیعی تیم خوبی را در مس ساخته و خرید چند بازیکن باتجربه در نیم‌فصل دوم به قدرت این تیم اضافه کرده و به نظرم این بازی به سختی دو بازی قبلی مقابل پرسپولیس و سپاهان بود، اما خدا را شکر توانستیم هر سه امتیاز را برای خودمان کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه در طول فصل امتیازات بسیاری را از دست دادیم. امتیازاتی که در از دست رفتن آنها شانس، کم‌دقتی و اشتباهات داوری دخیل بودند. به هر حال این اتفاق افتاده و باید شاکر خدا باشیم که در شرایط فعلی، اوضاع‌مان به گونه‌ای است که بتوانیم تا حدی این امتیازات از دست رفته را جبران کرده و برای ماندن در لیگ برتر با امیدواری تلاش کنیم.

 

هافبک نساجی در مورد بازی پیش روی تیمش مقابل فولاد ابراز کرد: فولاد یکی از نماینده‌های فوتبال ایران در آسیا بود که علی‌رغم شایستگی صعود نکرد. فولاد حریف خطرناکی برای ما خواهد بود. آنها در هر لحظه می‌توانند از کوچک‌ترین اشتباهات حریف نهایت استفاده را ببرند ولی تیم ما هم در مقطعی نیست که فرصت از دست دادن امتیاز را داشته باشد.

قائدرحمتی تاکید کرد: شرایط فعلی تیم ما را باید مسیری یک طرفه دانست که باید به کسب نتیجه ختم شود. نباید غفلت کنیم و با تمرکز بالا به دیدار با فولاد برویم و برای گرفتن سه امتیاز تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها