کد خبر : 1755269 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:28 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

ترزیچ بعد از قهرمانی مقتدرانه:بهترین عملکردمان نبود

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، معتقد است با وجود قهرمانی و برد پرگل مقابل لایپزیش این تیم بهترین عملکرد خود را در فینال جام حذفی ارائه نداده است.

ترزیچ بعد از قهرمانی مقتدرانه:بهترین عملکردمان نبود

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در اواسط فصل بود که بعد از نتایج ضعیف لوسین فاوره با دورتموند این سرمربی از هدایت باشگاه آلمانی برکنار شد و پس از آن ادین ترزیچ به شکل موقت و تا پایان فصل هدایت زنبورها را برعهده گرفت.

 

ترزیچ که در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد حالا با خاطره ای خوش این تیم را ترک می‌کند چرا که آنها شب گذشته با پیروزی پرگل برابر لایپزیش به مقام قهرمانی جام حذفی آلمان دست یافتند.

 

 

1601251

 

 

ادین ترزیچ بعد از قهرمانی دورتموند در جام‌حذفی گفت: "این بهترین عملکردمان نبود اما مهمترین چیز در مسابقه فینال پیروز شدن است و فقط خوب بازی کردن اهمیت ندارد. ما حالا حق این را داریم که از چنین عملکردی و نهایتاً قهرمانی لذت ببریم."

 

مارکو رویس، ستاره آلمانی دورتموند، نیز گفت: "این لحظات بسیار شگفت انگیزی است و من به عملکردی که مقابل لایپزیش به نمایش گذاشتیم افتخار می کنم. ما راه سختی را پشت سر گذاشتیم و به شدت برای بازگرداندن فصل جنگیدیم."

 

 

1601253

 

 

هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند، بعد از قهرمانی گفت: "من واقعا خوشحال هستم و انصافا باید گفت اگرچه نتیجه یک طرفه بود اما بازی اصلاً اینگونه نبود. در نیمه دوم لایپزیش ما را تحت فشار قرار داد اما نهایتاً به پیروزی رسیدیم از این قهرمانی خوشحال هستیم."

دیدگاه‌ها