کد خبر : 1755386 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:40 | 135.7K بازدید | 58 دیدگاه

اسماعیلی و دیاباته نیمکت نشین شدند

اعلام ترکیب استقلال برای دربی پایتخت

ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس در دربی پایتخت مشخص شد.

اعلام ترکیب استقلال برای دربی پایتخت 

به گزارش "ورزش سه"، قبل از دربی پایتخت مشخص بود که با رسیدن مصدومان استقلال به دربی دست فرهاد مجیدی برای این بازی حساس بازتر از مسابقه قبلی خواهد بود.


از این رو فرهاد مجیدی ترکیب تیمش را منطقی و هوشمندانه انتخاب کرده و امیدوار است 11 مرد منتخب او بتوانند روز خوبی را سپری کنند.


فرهاد مجیدی در این دیدار باز هم انتخابی جز رشید مظاهری برای قفس توری تیمش ندارد. مظاهری که یکی از خوب های این فصل آبی پوشان بود، در دربی رفت موفق به ثبت کلین شیت نشد و هواداران استقلال امیدوارند که گلر تیمشان دروازه اش را بسته نگه دارد.


در خط دفاع حضور همزمان محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و عارف غلامی قابل توجه است. با توجه به این وضعیت مشخص است که یکی از این 3 بازیکن در پست دفاع راست به میدان می رود و وریا غفوری یک جلوتر می رود. اتفاقی که احتمالا شاهدش هستیم حضور عارف غلامی در سمت راست خط دفاع است تا مرادمند و یزدانی در دفاع وسط زوج سازی کنند. همچنین محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان خواهد بود.


در خط هافبک سرمربی استقلال تشخیص داده وریا غفوری و هرویه میلیچ را در دوجناح راست و چپ به زمین بفرستد. غفوری به عنوان هافبک راست و میلیچ به عنوان هافبک چپ بازی خواهند کرد.


همچنین مسعود ریگی و مهدی مهدی پور دو هافبک وسط استقلال هستند تا مشخص شود فرشید اسماعیلی از روی نیمکت کار را دنبال می کند. به غیر از اسماعیلی حالا فرهاد مجیدی برای خط هافبک تیمش داریوش شجاعیان و سعید مهری را نیز به عنوان گزینه تعویض در دست خواهد داشت.


در خط حمله نیز اتفاق ویژه نیمکت نشینی شیخ دیاباته است. فرهاد مجیدی تصمیم گرفته از زوج مهدی قایدی و ارسلان مطهری در خط حمله بهره بگیرد و دیاباته در صورت نیاز در نیمه دوم به زمین برود.


ترکیب استقلال در دربی به شرح ذیل است:


رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ.

دیدگاه‌ها