کد خبر : 1755641 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:48 | 27K بازدید | 9 دیدگاه

این پنجمین شکست بود اما ...

بعد از 12 سال؛ اولین باخت فرهاد در دربی

باخت فرهاد مجیدی در دربی دیروز باعث شد تا او پس از دوازده سال در دربی بازنده شود.

بعد از 12 سال؛ اولین باخت فرهاد در دربی

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در مقام بازیکن چهار بار در دربی‌ها برنده شده و چهار بار هم با شکست دربی را به پایان رسانده است. چهار برد مجیدی در دربی‌ها همان چهار بردی است که استقلالی‌ها با پرویز مظلومی تجربه کردند و هنوز از آن با نماد چهار یاد می کنند. اما چهار باخت مجیدی در مقام بازیکن در دربی‌ها کدامند؟

 


بیستم تیر ۱۳۷۶، دربی برگشت لیگ ۷۶-۷۵

باخت سه بر صفر به پرسپولیس در روزی که فرهاد مجیدی اولین بازی خود با پیراهن استقلال را انجام می‌داد. در روزی که فرهاد پیراهن شماره پانزده می‌پوشید.

 

دربی رفت لیگ آزادگان ۱۳۷۸-۱۳۷۷

باخت یک بر صفر مقابل پرسپولیس علی پروین در روزی که فرهاد هنوز به پیراهن شماره ۷ استقلال نرسیده بود و در پست هافبک بازی می کرد.  در روزی که علی کریمی اولین دربی‌اش را بازی می‌کرد.

 

دربی فینال جام حذفی ۱۳۷۸

باخت دو بر یک در فینال جام حذفی باز هم در روزی که فرهاد مجیدی از ابتدا در ترکیب استقلال بازی می‌کرد. این چهارمین دربی مجیدی بود و در هر چهار بار او از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفته بود. سه باخت و یک تساوی بدون گل زده برای مجیدی تا اینجا.

پس از این مجیدی در یک دربی دیگر در مهر ۱۳۷۸ برای استقلال به میدان رفت که یک فرصت گلزنی نیز نصیبش شد اما موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس نه نفره نشد.

 

بازی برگشت لیگ برتر ۸۹-۸۸

فرهاد مجیدی با بازوبند کاپیتانی استقلال گل اول بازی و دومین گلش در دربی‌ها را به ثمر رساند اما در نهایت استقلال با شوت سرکش کریم باقری باخت تا چهارمین باخت مجیدی در دربی‌ها ثبت شود.

پس از این دربی مجیدی چهار برد پیاپی در دربی‌ها به دست آورد و دو گل دیگر در دربی‌ها زد. بردن مجیدی در دربی‌ها پس از آن چهار برد برای پرسپولیسی‌ها میسر نشد تا اینکه در سومین رویارویی‌اش با پرسپولیس در مقام سرمربی بالاخره و پس از دوازده سال، سرمربی محبوب آبی‌ها طعم شکست در دربی را بچشد.

 

دیدگاه‌ها